دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران با بیان این که نباید هیچ تیمی را آسان پنداست، ،گفت: امتیاز همه مسابقات مهم است.

فرهاد قائمی در گفتگو با  خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه رقابت‌های جام جهانی والیبال درباره شرایط تیم ملی والیبال ایران گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم بتوانیم تورنمنت را خوب آغاز کنیم تا در ادامه نتایج لازم را کسب کنیم.

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران درخصوص حریفان ایران در دیدارهای نخست جام جهانی، گفت: تیم‌هایی که باید در ابتدای مسابقات با آن‌ها دیدار کنیم، ساده‌تر به نظر می‌رسند اما نباید با این دید به نبرد با آن‌ها برویم. باید در نظر بگیریم که همه حریفان ممکن است خطرساز شوند. 

وی ادامه داد: کادر فنی بدون شک برای هر دیدار بنا به شرایط حریفان تیم را راهی میدان خواهد کرد و شرایطی ایجاد خواهند کرد که بازیکنان در بحث انگیزشی در اوضاع و احوال خوبی به میدان بروند. 

قائمی با بیان این که همه بازی‌ها در جام جهانی مهم هستند، خاطر نشان کرد: همه بازیکنان به خوبی این را می‌دانند که هر بازی حکم فینال را دارد و تک تک امتیازهای آن حائز اهمیت است. نباید فراموش کرد که این رقابت‌ها دوره‌ای برگزار می‌شود. 

وی درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی و خستگی بازیکنان پیش از حضور در جام جهانی، گفت: ما به این شرایط عادت کرده‌ایم. همه تیم‌های دیگر هم بدون شک اردو و دیدار دوستانه برگزار کرده‌اند و هیچ تیمی بیکار ننشسته است. 

قائمی ادامه داد: جام جهانی مسابقات مهمی . سنگینی است. هدف ما این است که بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم و با کسب پیروزی‌های شیرین دل مردم کشورمان را شاد کنیم. 

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران ، گفت: جام جهانی یک شانس بزرگ برای دستیابی به 
سهمیه المپیک است. اما تنها شانس نیست. ما تلاش می‌کنیم در ژاپن سهمیه را کسب کنیم اما اگر هم نشد چیزی را از دست نداده‌ایم و می‌توانیم در رقابت‌های انتخابی المپیک که سال بعد برگزار می‌شود، بار دیگر شانس خود را امتحان کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه تیم‌های قدرتمند برای این مسابقات برنامه‌ریزی کرده‌اند و تمام توان خود را به کار خواهند گرفت و همین موضوع کار را بسیار سخت خواهد کرد. امیدوارم بتوانیم نتایج قابل قبولی در نبرد با این حریفان سرسخت کسب کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۴
میخوام بگم با تمام وجودم



فرهاد عاشقتم
آخرین اخبار