اپلیکیشن پیام رسان فیسبوک در زمینه محبوبیت از یوتیوب پیشی گرفت.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گزارش جدید موسسه آماری comScore خبر می دهد که "Facebook Messenger"، اکنون دومین اپلیکیشن محبوب از سوی کاربران در ایالات متحده است.

در سال های اخیر طی بررسی که از سوی تحلیلگران انجام شد، نوجوانان و کاربران کم سن و سال علاقه ی بیشتری به استفاده از سرویس های گفتگوی سریع و پیام رسان دارند.


اما سال گذشته فیسبوک Messenger را معرفی کرد تا پاسخی به همین نگرانی ها داده باشد. این شرکت همچنین قابلیت ایجاد تماس های تصویری را در محصول خود گنجاند و دستیار دیجیتالی به نام "M" را نیز به آن افزود.

تمام این اقدامات اکنون نشان می دهند که تلاش های فیسبوک در زمینه جذب مخاطب، با موفقیت همراه بوده اند.

بر اساس آمار ارائه شده از سوی comScore، اپلیکیشن "مسنجر" در زمینه محبوبیت حتی از "یوتوب" نیز پیشی گرفته و این در حالی است که اپلیکیشن اصلی فیسبوک، در جایگاه نخست قرار گرفته است.



البته باید توجه داشت که سرویس پیام رسان دیگر این کمپانی به نام WhatsApp، جایی در میان ۱۵ رتبه اول محبوب ترین اپلیکیشن های مورد استفاده در ایالات متحده ندارد.

مدیر عامل شرکت فیسبوک مارک زاکربرگ گفت:  WhatsApp اکنون بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر ماهانه فعال دارد اما احتمالا محبوبیت آن بیشتر مربوط به کشورهای دیگر می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.