کودک غرق شده سوری جنبشی در جهان به راه انداخت تا هرکس از این بین سودی به نفع خود برداشت کند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انتشار تصاویر کودک غرق شده سوری که بار سفر را به امید زندگی در آرامش برای مهاجرت به کشور های غربی بسته بود باز خوردهای فروانی در دنیا داشته است.

اروپائیان دایه مهربان‌تر از مادر شدند

اروپائیان دایه مهربان‌تر از مادر شدند

در بعضی موارد شاهد آن هستیم که سیاست مدران قلاب به دست گرفته و از این آب گل آلود مهاجرت پناهندگان سوری و فلسطینی در حال ماهی گیری هستند.

گویی مرگ این کودک بی گناه جهانیان را از خواب بیدار کرده و از جای جای جهان، پناه جویان را دعوت می کنند و خبر ورود هزاران پناهجوی سوری و فلسطینی به آلمان و استرالیا دهان به دهان در حال چرخیدن است و حتی شاهد ابراز محبت ها و همدردی های کشور ها و سیاست مدارانی هستیم که خود یکی از عوامل آوارگی این پناهجویان هستند چه بسا که اگر آرامش این افراد در کشورشان فراهم بود به دنبال آرامش و امنیت در کشورهای غربی نمی افتادند.

اروپائیان دایه مهربان‌تر از مادر شدند

اروپائیان دایه مهربان‌تر از مادر شدند
تا چندی پیش شاهد استقبال از این کودکان مهاجر و خانواده هایشان با سپر و باتوم بودیم ولی حالا که این کودک سه ساله سوری جهانیان را از ظلم حاکم بر آنان خبر کرده است با انواع عروسک ها و اسباب بازی ها از آنها استقبال می شود تا پوششی باشد بر ظلم وارد شده بر آن ها در صورتی که باید بدانند که این تلاش آنها در برابر ظلمی که هر روز بر آنها وارد می شود بی فایده و بی ثمر است.

اروپائیان دایه مهربان‌تر از مادر شدند

در دنیای مجازی که شاهد ادعاهای همدردی فراوانی از سراسر دنیا بودیم رژیم صهیونیستی که خود اصلی ترین عامل آورگی این پناهجویان است در میان گود تلاش می کند تا از غافله تظاهر ها و ریاکاری های بی ثمر عقب نماند و ادعای خنده دار کمک دارویی و پزشکی به مهاجران کرده در صورتی که اجازه ورود کمک های دارویی را به کشور اشغالی فلسطین نمی دهد.

گزارش از: هانیه میرزاهدایتی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Singapore
ali
۰۸:۵۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
لطفا از عکسهای کمکهای مردمی اتریش وکشورهای دیگر بگذارید تا.... آیا اگر این پناهجویان به کشورهای منطقه میرفتند اینقدر مورد استقبال قرار میگرفتند
-
ناشناس
۰۸:۰۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
اگر آدمه از تشنگی هلاک هم بشه نباید از این اسرائیلی ها آب هم بگیره چه برسه به دارو! خدا میدونه چی توی این به اصطلاح داروهاشون میریزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
این هم حسادت داره دیگه.
حسودیتون به انسانیت اروپایی ها میشه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرانا
۱۲:۵۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
نه حسودیمون نمیشه ...
باید یه کودک بمبره که ماشین انسانیت به کار بیوفته.
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۰۷:۲۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
بدانیم این کودک معصوم فراموش نکنیم هرکسی ازظن خودشدیارمن
Germany
آذری
۲۳:۰۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
این بی وجدانها از اسلاف ابن زیاد ویزیدند.همانطوریکه یزید بعد از خطبه امام سجاد (ع) برای عوامفریبی اشک تمساح ریخت وگفت عبیدا.. روسیاه شوی من نگفته بودم باحسین بن علی (ع) اینگونه رفتار کنی!!! این اعراب ووهابی ها بازماندگان همان ملعونین هستند.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۴۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
خوبه علنی از داعش حمایت کردن...مار هفت خط همینان