رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل گفت: 2 هزار و 500 رقبه موقوفات مرتبط با حوزه‌های علمیه در شهرستان بابل وجود دارد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل از وجود 170 متولی موقوفه در این شهرستان خبر داد و گفت: دفتر موقوفات مرتبط با حوزه‌های علمیه در اداره اوقاف بابل راه‌اندازی شد و به‌صورت اختصاصی به موقوفات این حوزه می‌پردازد.

جعفر صفری با بیان اینکه در چند سال اخیر بیش از 200 جلسه با نمایندگان حوزه علمیه در شهرستان بابل برگزار شد، افزود: بیش از 30 جلسه با متولیان موقوفات مرتبط با حوزه‌های علمیه جلسه داشتیم و راه‌کارها را ارائه دادیم.

وی به ثبت تمامی اطلاعات موقوفات مرتبط با حوزه‌های علمیه در سامانه جامع اشاره کرد و بیان داشت: 2 هزار و 500 رقبه موقوفات مرتبط با حوزه‌های علمیه در شهرستان بابل وجود دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل با بیان اینکه با کمک مدیرکل دادگستری استان از تعرض افراد سودجو به نیت موقوفات مرتبط با حوزه‌های علمیه این شهرستان جلوگیری شد، گفت: اخذ سند مالکیت موقوفات مرتبط با حوزه‌های علمیه موجب تثبیت نیت واقف می‌شود.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: ساری ، رقبه ، موقوفات ، مرتبط ، حوزه ، علمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.