"Google Translate" به روز می شود

به روز رسانی مترجم گوگل قابلیت‌های جدیدی را جهت ترجمه به اندروید اضافه کرده است.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مترجم گوگل( Google translate) خدماتی در مرحله بتا، از شرکت گوگل است که برای ترجمه بخشی از یک متن و یا یک صفحه  وب، به زبانی دیگر به کار می‌رود.

برخلاف دیگر خدمات ترجمهٔ متن چون "Babel Fish"، "ای‌اوال"، و "Yahoo" که همگی از "SYSTRAN" استفاده می‌کنند، مترجم گوگل نرم‌افزار ترجمه اختصاصی خودش را دارد. برخی بر این باورند که این می‌تواند به یک انقلاب در صنعت زبان منجر شود.

مترجم گوگل بهترین مترجمی است که می‌توانید به صورت رایگان بیابید که حتی در مرورگر کروم بدون اینکه به وب‌سایت Google Translate بروید می‌توانید متون خود را از هر زبانی به زبان‌های دیگر تبدیل کنید.


اما این موضوع در اندروید کمی خسته کننده است و کاربران می‌بایست متن مورد نظر را کپی کنند و سپس آن را برای ترجمه درون برنامه قرار دهند اما حال گوگل این مشکل را نیز برطرف کرده است. کاربران می توانند در اندروید 6.0 و با کمک نسخه 4.3 از مترجم گوگل که تسلط کاملی بر ترجمه متون دارد استفاده کنند. بروز رسانی این اپلیکیشن در اندروید باعث ایجاد مزیت‌های جدیدی می‌شود که از طریق آن کاربران می‌توانند به محض انتخاب یک متن، ترجمه آن را نیز مشاهده کنند.

البته تا زمانی که کاربران به این نسخه مهاجرت نکنند استفاده از این قابلیت نیز برایشان میسر نخواهد بود و این افراد می‌بایست منتظر یک به‌روز رسانی رسمی باشند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار