پنجمین دوره از اردوهای آموزشی استعدادهای قرآنی از 16 تا 20 شهریور در اردوگاه شهید حقانی کرج برگزار می‌شود.

محمدضرغام، مدیر آموزش سازمان دارالقرآن کریم در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: جشنواره نغمه‌های آسمانی در سال 90 با طراحی جذب قاریان از سراسر کشور برپا شد و حدود دو هزار نفر آثار تلاوت خود را برای جشنواره فرستادند که از بین این افراد 400 نفر با گذراندن دوره‌ها به مراحل بعدی راه پیدا کردند.

 مدیر آموزش سازمان دارالقرآن کریم اظهار داشت: در نهایت 100 نفر برای اردوی دوره پنجم استعداد درخشان برگزیده شدند که در این بین حدود 60 نفر شرکت کننده در اردوگاه شهید حقانی کرج حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: شرط حضور استعدادهای قرآنی برای راه‌یابی به اردوی دوره پنجم حفظ آیات 35 تا 38 سوره مبارکه نور، آیات 9 تا 14 و 105 تا 111 سوره مبارکه اسرا و آیات 160 تا 165 سوره مبارکه انعام است.

ضرغام افزود: اردوگاه شهید حقانی کرج از 16 تا 20 شهریور میزبان قاریانی است که دروس تجوید، صوت و لحن، سبک زندگی قرآنی و غیره برایشان در نظر گرفته شده و همچنین در کنار بخش آموزشی این اردوگاه، فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی مانند پخش فیلم، مسابقه ورزشی، پرسش و پاسخ و مشاوره‌های فردی و گروهی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این افراد با پشت سر گذاشتن دوره‌های قبلی، قبولی در آزمون‌های میان دوره و همچنین انجام تکالیف در طول دوره‌های آموزشی توانستند به بخش نهایی راه پیدا کنند.

ضرغام در خصوص جذب جوانان و تاثیرگذاری اردوهای آموزشی عنوان کرد: به حتم این گونه فعالیت‌ها و اردوهای آموزشی کمک شایانی به جذب قاریان جوان و علاقه مندان می کند، ما آموزش‌های خود را بر حفظ خاص یک دوره آموزشی قرار ندادیم، بلکه با افراد در طول تمام دوره‌ها در ارتباط هستیم و برایشان تکالیف میان دوره و غیرحضوری در نظر می‌گیریم.

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن در پایان افزود: هدف سازمان دارالقرآن کریم تربیت شخصیت‌های قرآنی در سراسر کشور و گسترده تر کردن سبک زندگی قرآنی است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار