قالیباف مطرح کرد:

دغدغه درمان برای خانواده ها نگذاریم

شهردار تهران گفت: مسئولین هیچگونه دغدغه ای تحت عنوان درمان نباید برای خانواده بیماران باقی بگذارند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان محمد باقر قالیباف شهردار تهران در مراسم جشن فرزندان امید که امروز (چهارشنبه) با حضور چهر ه های هنری و ورزشی در مجتمع الماس شهر برگزار شد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله شریف)در 16 سال گذشته نسبت به وظیفه مسئولین اظهار کرد: ایشان فرمودند اگر خانواده ای بیمار دارند نباید بقیه اجازه دهند باری بیشتر از بیماری به آنها تحمیل شود.

وی با بیان اینکه یک بیمار ناتوان نیست، افزود: همه باید باور داشته باشیم مو ضوعی که بر روی جسم انسان تاثیر می گذارد بیماری نیست بلکه غم و اندوه و از دست دادن روحیه است.

شهردار تهران با بیان اینکه مسئولین کشور موظف به از بین بردن غم و اندوه خانواده ی بیماران هستند، تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم که روحیه بیمار و خانواده را تقویت کنیم و امید به آینده را برای آنها به ارمغان بیاوریم.

قالیباف با اشاره به مسئولیت خود در دوران مختلف یادآور شد: هر جا توفیق خدمت داشتم اولین کاری که انجام دادم رفع مشکل برای خانواده هایی بوده که بیماری در خانه داشنه اند.

وی گفت: وظیفه اصلی مسئولین کشور این است که دغدغه ای تحت عنوان درمان برای خانواده های بیمار باقی نگذارند.

شهردار تهران در پایان یادآور شد: باید دست به دست یکدیگر مشکل بیماران و خانواده های آنان را در کشور رفع کنیم و زندگی خوبی را برای آنان بسازیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار