قالیباف در افتتاحیه باز باران خبر داد:

تولید باید در اولویت دولتمردان قرار گیرد

شهردار تهران با بیان این که رویکرد اقتصاد مقاومتی مورد توجه دولتمردان است، گفت: اشتغال یک دغدغه جدی است به همین منظور باید تولید در اولویت اول قرار گیرد.

تولید باید در اولویت دولتمردان قرار گیردبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر قالیباف شهردار تهران در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه باز باران با بیان اینکه بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه به مسائل فرهنگی و آموزشی در مسائل کشور هستیم اظهار کرد: امروزه مشکلات اقتصادی در سبد فرهنگی خانوار با شیب ملایمی رو به افزایش است.

وی اضافه کرد: برای جبران مسائل اقتصادی باید اقداماتی را انجام دهیم چرا که فرهنگ غرب تأثیرگذاری خود را روی مردم ما می‌گذارد.

قالیباف با بیان این که در مسائل فرهنگی اقداماتی پیشگیرانه باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: با افتتاح نمایشگاه باز باران از بعد اقتصادی توانستیم با تکیه بر تولید داخلی فرهنگ ایرانی اسلامی را در کشور رواج دهیم.

شهردار تهران با تأکید بر این که رویکرد اقتصاد مقاومتی مورد توجه دولتمردان است، گفت: اشتغال یکی از دغدغه‌های جدی کشور است به همین منظور باید تولید را در اولویت اول خود قرار دهیم.

وی با اشاره به افتتاح نمایشگاه باز باران یادآور شد: قشر مستضعفی در جامعه وجود دارد که نمی‌توانند تأمین کننده نیاز فرزندان خود باشند، به همین منظور در این نمایشگاه تولیدکنندگان داخلی با رعایت کیفیت محصولات این کالاها را با 30 تا 50 درصد تخفیف در اختیار شهروندان قرار می‌دهند و همچنین بن‌هایی را مورد توجه افراد نیازمند در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.

قالیباف با بیان این که تأثیرگذاری محصولات در نوشتار و اسباب‌بازی بر روی دانش آموزان زیاد است، تصریح کرد: امیدواریم در کشور آغازگر یک فرهنگ درست باشیم و بتوانیم در تمام شهر و کلانشهرهای ایران این نمایشگاه را افتتاح کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار