واکنش امانی به اظهارات حافظی:

ادعا نمی‌کنیم فساد وجود ندارد

تناقضی در صحبت‌های حافظی وجود داشت که از سویی تعهد و از سویی دیگر فساد را به کارکنان شهرداری نسبت می‌دهند که این ادبیات و اجحاف شایسته مدیران شهرداری نیست.

ادعا نمی‌کنیم فساد وجود نداردبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امانی در واکنش اظهارات حافظی گفت:‌ اظهارات بنده در دفاع از حقوق افراد حاضر در شهرداری است که بر طبق سخنان آقای حافظی اکثریت متعهد در شهرداری مشغول به کاری هستند و البته آنچه که گفته شد، از روی دلسوزی است اما باید با ادبیات بهتری بیان می‌شد، البته جای آن دارد که بگویم سخنان ایشان دارای تناقضاتی بود که در جایی افراد را متعهد و در جایی دیگر فساد را عنوان می‌کنند.

امانی با اشاره به آیه‌ای از قرآن گفت: بنده نمی‌گویم که فساد اداری ریشه کن شده اما دامنه آن وسعت نداشته و همانطور که می‌دانید، در دوران گذشته از سوی سازمان بازرسی کشور و وزارت دادگستری تقدیر کتبی با مسئولیت آقای بختیاری و امضای پور محمدی از شهرداری تهران شد.

امانی افزود: ادعا نمی‌کنیم فساد ریشه کن شده و فسادی وجود ندارد اما شهرداری در برابر این موارد بی تفاوت نیست و واکنش‌هایی را نشان داده است.

امانی ادامه داد: در سال 84 قالیباف زمانی که به شهرداری وارد شد، اشاره داشت که همان رویه‌ای که در نیروی انتظامی بوده، در شهرداری نیز اعمال می‌کند.

وی ادامه داد: چطور می‌توانیم پوسیدگی و آلودگی و ناکارآمدی را به شهرداری نسبت بدهیم در حالیکه شهرداری در کنفرانس گسترش‌های روابط الکترونیکی مقام اول تا سوم را به خود اختصاص داده و همانطور که می‌دانید، ارتباطات الکترونیکی گامی برای شفاف سازی و توسعه امور است و نمی‌توان پوسیدگی را به این سازمان نسب داد.

وی ادامه داد: این ادبیات اجحاف در حق شهرداری است و البته که مقام معظم رهبری مدال کارآمدی را به شهرداری تهران اعطا کرده است.

وی افزود: دو سال اخیر پر حجم ترین وزارت‌ةا را داشته‌ایم و هزار و 700 هیات در دوسال گذشته ورود کرده‌اند و بالاترین تعامل با بازرسی کشور وجود دارد.

امانی تاکید کرد: این ادبیات شایسته مدیران شهرداری نیست و نباید قسمت خالی لیوان را دید و البته نباید زحمات مدیران را نیز نادیده گرفت.

حبیب کاشانی در واکنش به اظهارات امانی گفت: نباید پاسخی به نطق داده شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
ای بابا
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۲۳:۵۶ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
.........
آخرین اخبار