عباسی: محمود اف با تایید رمضانی به سیاه‌جامگان می‌پیوندد

مدیر عامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: مربیان جدید با تایید سرمربی تیم به ترکیب کادر فنی اضافه می‌شوند.

محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان    در خصوص انتخاب عادل‌محمود اف به عنوان مربی جدید سیاه‌جامگان گفت: درحال حاضر عادل‌محمود‌اف به عنوان مربی در تمرینات تیم حاضر شده و روز گذشته نیز در تمرینات بود اما هنوز قراردادی با این مربی امضا نکردیم و در مورد این مساله نظرنهایی سعید رمضانی مهم خواهد بود و باید نظر سرمربی اعلام شود تا باشگاه هم این مساله را رسما اعلام کند.

وی ادامه داد: به طور کلی در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم اما باید بگویم که محمود اف از لحاظ قابل قبول است و از بیان بزرگ و خوب به حساب می‌آید بازیکنان تیم نیز از وی راضی‌اند، امیدوارم این مربی مورد تایید رمضانی قرار گیرد تا بتوانیم از حضور وی در تمرینات بهره ببریم.

عباسی درباره حضور آتیلا حجازی در کادر سیاه‌جامگان اظهار کرد: به طور کلی بحث کادر فنی جزو اختیارات سرمربی است و ما دخالتی نداریم و همه چیز بستگی به نظر رمضانی دارد، اما فکر نمی‌کنم تا به این لحظه اسمی از حجازی برای اینکه در ترکیب  تیم حضور داشته‌ باشد برده شده است، در هر صورت سیاه‌جامگان متعلق به خانواده حجازی است و من هم ارادت خاصی به مرحوم ناصرحجازی داشتم و در حال حاضر این ارادت را به خانواده آن مرحوم دارم، حجازی مایه افتخار و عضوی از باشگاه سیاه‌جامگان است اما تصمیمات نهایی برعهده سرمربی خواهد بود و من هم چنین چیزی را شنیدم و فکر نمی‌کنم حضور حجازی در تیم جزو برنامه‌های رمضانی باشد.

مدیر عامل باشگاه سیاه‌جامگان ادامه داد: در حال حاضر به جز عادل محمود اف هنوز مربی‌گری برای حضور در ترکیب کادر فنی مورد بررسی قرار نگرفته و رمضانی سرمربی تیم پیگیر این مساله خواهد بود. رمضانی در نظر دارد یک یا دو مربی و یک بدن‌ساز به ترکیب تیم اضافه کند و درحال حاضر وی مذاکراتی را با مربیان خارجی و داخلی داشته است و قرار بر این شد بعداز بررسی‌های لازم ترکیب کادر فنی به صورت رسمی اعلام شود.
عباس افزود: به طور حتم در صورتی که مربیان جدید به تیم اضافه شوند این موضوع را رسما اعلام خواهیم کرد و امیدوارم تا قبل از شروع بازی‌های کادر فنی تیم تکمیل شود ./دب
انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار