کناره گیری دو مربی تنها با گذشت 5 هفته از لیگ؛

آنهایی که نیامده رفتند

تنها با گذشت 5 هفته از لیگ دو مربی به دلایلی از سمت خود کناره گیری کرده‌اند، این درحالیست که امکان برکناری چند مربی نیز در همین ابتدای فصل وجود دارد.

آنهایی که نیامده رفتند
به گزارش خبرنگار گروه ورزش حوزه فوتبال و فوتیال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که تنها 5 هفته از آغاز لیگ پانزدهم می‌گذرد چند تغییر در تیم‌های لیگ برتری صورت گرفته و بعضی دو تیم‌ها هم در آستانه یک سری تغییرات هستند.

این در حالی است که مدت زمان زیادی از شروع لیگ نگذشته است امیر قلعه نویی اولین تغییر در لیگ پانزدهم بود در حالی که در انتهای زمان نقل و انتقالات این مربی هدایت تیم ملوان بندرانزلی را پذیرفت خیلی‌ها را شوکه کرد، اما امیر قلعه‌نویی از آن جایی که می‌خواست مشکلات استقلال در ملوان تکرار نشود، ابتدا برای ثبت قراردادش درخواست مشخص شدن وضعیت مالی باشگاه و پرداخت بدهی‌های بازیکنان شد، اما باشگاه ملوان احتیاج به زمان داشت و قلعه‌نویی می‌خواست که هر چه زودتر این مشکلات حل شود، اما سرانجام چنین نشد و قلعه‌نویی پس از هدایت ملوان در دو بازی مقابل ذوب آن و استقلال با یک پیروزی و یک شکست از هدایت ملوان کناره‌گیری کرد.

این اتفاق در حالی افتاد که خیلی‌ها علت کناره‌گیری قلعه‌نویی را مسائل مالی نمی‌دانستند بلکه اعتقاد داشتند که قلعه‌نویی متوجه شده که با این تیم نمی‌تواند پایان خوشی در لیگ داشته باشد. به هر حال پس از کناره گیری قلعه‌نویی حمید استیلی سرمربی اسبق سرخ‌های پایتخت و راه اهن پس از مدتی دوری از فوتبال هدایت ملوان را بر عهده گرفت.

دومین مربی که در لیگ پانزدهم کناره‌گیری کرد رسول خطیبی بود. مربی خوبی که در سال‌های گذشته هدایت تیم‌های تراکتور سازی تبریز و گسترش فولاد را بر عهده داشته، امسال هم دوباره هدایت یک تیم را در لیگ بر عهده گرفت.

خطیبی سرمربی سیاه جامگان شد که با این تیم شرایط سختی را می‌گذراند و از جمله مشکلاتش نبود کمپ تمرینی مناسب بود. سرانجام رسول خطیبی هم در هفته چهارم لیگ برتر و پس از شکست در مقابل گسترش فولاد تبریز بنا به دلایل شخصی و شرکت در کلاس‌های مربیگری از هدایت سیاه جامگان کناره گیری کرد و جای خود را به رمضانی داد، این در حالی بود که خطیبی نتوانسته بود نتایج خوبی را در این تیم بگیرد.

اما تغییرات در لیگ پانزدهم به همین جا ختم نمی‌شود. در کنار این مربیان که کناره‌گیری کرده‌اند نام چند مربی هم دیده می‌شد که در همین هفته‌های نخست شایعاتی مبنی بر برکناریشان شنیده می‌شود. سیاوش بختیاری زاده، تونی اولیویرا و برانکو از جمله این مربیان هستند.

برانکو سرمربی سرخ‌های پایتخت با کسب تنها چهار امتیاز از پنج بازی و سقوط انتهای جدول برای اولین بار در تاریخ پرسپولیس باعث شد تا بسیاری از منتقدانش خواستار در این فصل در مقابل فولاد خوزستان تا حدودی حاشیه اما برای ایجاد کرد.

دیگر مربی ناکام در این فصل اسکوچیچ کروات است، این مربی که سابقه هدایت ملوان را در کارنامه‌اش دارد دومین سال پیاپی است که هدایت سرخ‌های اهوازی را برگردن دارد.

این مربی که فولاد را قهرمان از فرکی تحویل گرفت، هم اکنون بدون برد در انتهای جدول قرار دارد. البته ناگفته نماند که این مربی بدشانسی‌های بسیاری هم داشته است. از دست دادن چند بازیکن کلیدی از جمله این بدشانسی هاست

اسکوچیچ پس از شکست تیمش در اهواز در مقابل پرسپولیس تا حدودی امکان برکناری‌اش را فراهم کرده است.

تراکتورسازی که در فصل قبل تا قهرمانی پیش رفت امسال اوضاع جالبی ندارد. این تیم با هدایت تونی اولیویرا با کسب یک پیروزی و شکست و 3 تساوی هم اکنون در رتبه هشتم جدول قرار دارد، هنوز نتوانسته در حد یک مدعی قهرمان در لیگ حاضر شود. از همین رو شایعاتی مبنی بر برکناری احتمالی این مربی وجود دارد.

 اما آخرین مربی که احتمال کنار گذاشتن وی وجود دارد سیاوش بختیاری زاده است، این مربی که تا هفته پنجم با 2 شکست و 2 تساوی و یک پیروزی در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد، شایعاتی مبنی بر برکناری‌اش شنیده می‌شود. ناگفته نماند که بختیاری زاده هدایت تیمی را بر عهده گرفته که با خرید سهمیه فولاد نوین اهواز توانست جواز حضور در لیگ را پیدا کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ ، فوتبال ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
پرسپوريس لايق دسته 3 است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
پرسپولیس و استقلال و از همه بیشتر تیم های اصفهانی شایسته ترن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
لطفا تیم تراکتور سازی رو به حاشیه نبرید تونی هیچ جا نمیره. والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
تراکتور لایق دسته 2 .
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۱۴:۰۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
عکس با متن خبر همخوانی ندارد. چرا عکس مربیان دیگری را گذاشته اید؟
آخرین اخبار