معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش روزانه بدهی‌های دولت به پیمانکاران خبر داد و گفت: در حال حاضر دولت 700 میلیارد تومان به پیمانکاران راه‌های روستایی بدهکار است.

سید حسین میرشفیع در گفتگو باخبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه تمامی پروژه‌های راه‌های روستایی توسط بخش خصوصی انجام می‌شود گفت: در حال حاضر بخشی از سرمایه‌گذاری و منابع مالی پروژه‌های راه‌های روستایی از مشارکت مردمی و منابع مردمی تأمین و در کل، اکثر پروژه‌های راه‌های روستایی توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.

میر‌‌شفیع با اشاره به اینکه میزان بدهی ما به پیمانکاران روز به روز افزایش می‌یابد گفت: در حال حاضر میزان بدهی ما به پیمانکاران حدود 700 میلیارد تومان است.

معاون راه و شهرسازی تصریح کرد: سعی خواهیم کرد حدود 50 تا 60 درصد از بدهی‌های خود به پیمانکاران راه‌های روستایی را تا پایان سال تسویه کنیم.

میر‌شفیع اظهار داشت: بخشی از مطالبات ما به پیمانکاران از محل اسناد خزانه اسلامی تأمین می‌شود که تا پایان سال نیمی از بدهی‌های خود را پرداخت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه برای پروژه‌های راه‌های روستایی بالای 50 خانوار و 15 هزار کیلومتر راه جدید در نظر گرفته شده است گفت: حدود 2 هزار و 300 کیلومتر از این 15 هزار کیلومتر از ابتدای سال تا به امروز به بهره‌برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های جدید دیگری برای تأمین راه‌های روستایی در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار