عدم پرداخت اعتبار برای مسکن اجتماعی و نیز افزایش یافتن قیمت مسکن در دوسال آینده از مهم‌ترین عناوین خبری این هفته بازار مسکن بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان این روزها بازار مسکن در کشور نسبت به ماه‌های قبلی بسیار بهتر شده به طوری اتفاقات رخ داده در این حوزه نسبت به هفته قبل بسیار بیشتر شده است.

مهدیان از پیشرفت 95 درصدی بازسازی واحدهای زلزله‌زده در مناطق جنوبی خبر داد و گفت: تا چند ماه آینده تمامی واحدهای خسارت دیده به اتمام می‌رسد.

یک فعال حوزه مسکن از جان گرفتن بازار مسکن در سال آینده خبر داد و گفت: متأسفانه بانک‌های خصوصی تبدیل به یک رقیب برای بخش خصوصی شدند و این موضوع مانع پیشرفت اقتصاد در کشور شده است.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن مطرح کرد:
معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن از افزایش نیافتن سقف تسهیلات مسکن روستایی خبر داد.

رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان خبر داد:
رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان از پیشنهاد پرداخت تسهیلات 120 میلیون تومانی به متقاضیان خبر داد و گفت: متأسفانه بانک مرکزی با پرداخت این تسهیلات به شدت مخالفت کرده است.

رئیس بنیاد مسکن در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان:
رئیس بنیاد مسکن از معرفی 56 هزار ساخت و ساز غیرمجاز به دستگاه‌های مسئول خبر داد و گفت: وزارت راه و شهرسازی برای مسکن اجتماعی هنوز اعتباری ابلاغ نکرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از کاهش هدررفت انرژی با صنعتی سازی خبر داد و گفت: متاسفانه تزریق منابع مالی جوابگوی اقتصاد و مسکن نیست

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران:
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد و گفت: قیمت مسکن در صورتی که برنامه‌های دولت در بخش مسکن نیمه تمام باقی بماند با جهش رو به رو می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران:
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد و گفت: قیمت مسکن در صورتی که برنامه‌های دولت در بخش مسکن نیمه تمام باقی بماند با جهش رو به رو می‌شود.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کشور با حضور هزار و 200 شرکت داخلی و خارجی برگزار شد.

فرماندار بم:
کارگروه بم، زلزله، میراث جهانی با حضورفرماندار بم، استاندار وقت کرمان در زمان زلزله بم و برخی اساتید و کارشناسان در این خصوص برگزار شد.

کارشناسان مسکن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
طی یک ماه اخیر با ورود بورسی‌ها به بازار مسکن بسیاری از مسکنی‌ها واکنش نشان داده‌اند و این موضوع زمینه‌ساز ایجاد نوسان در بازار شده است.

با اجرای طرح «رها» در بانک مسکن، امکان فروش آپارتمان‌های وام دار در سال‌های پایانی دوره بازپرداخت، فراهم شد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گفت: تا به امروز در 4 هزارو 923 روستا طرح هادی مورد بازنگری قرار گرفته است.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار