افاضلی: نباید از گوام بت ساخت

هومن افاضلی اظهار کرد: با وجود پیشرفت فوتبال گوام نباید از این کشور بت ساخت.

  به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال ایران و گوام در قالب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2016روسیه پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

هومن افاضلی درباره این دیدار گفت: تیم ایران از هر نظر قوی‌تر از گوام است، ما نباید از گوام بت بسازیم. البته آنها نسبت به قبل پیشرفت کرده اند اما تیمی گه باید از این دیدار بترسد گوام است نه ایران.

کارشناس کشورمان علت پیشرفت گوام در حوزه فوتبال را استفاده از پاسپورت آمریکایی دانست و ادامه داد: اهالی کشور گوام دارای پاسپورت آمریکایی هستند و از مزایای شهروند آمریکایی استفاده می‌کنند.

به همین دلیل امکانات فراوانی در اختیارشان قرا گرفته و توانستند نسبت به گذشته پیشرفت کنند.

مربی سابق تیم ملی امید ایران اختلافات بر سر حضور بازیکنان تیم امید در تیم بزرگسالان را مشکل فدراسیون دانست و افزود: اینکه بازیکنان امید به تیم بزرگسالان دعوت شدند جای خوشحالی دارد. اما  نیاز تیم امید به آن ها، مشکل فدراسیون است. به نظر می آید که فدراسیون فوتبال در رو دربایستی گیر کرده است و نمی‌داند چه باید بکند.

وی در ادامه گفت: ما باید تکلیفمان را مشخص کنیم که می‌خواهیم به المپیک برویم با جام جهانی.

البته می‌توان در هر دو حضور داشت اما این اتفاق مشروط به برنامه‌ریزی دقیق است که من این را در فدراسیون کشورمان نمی‌بینم.

افاضلی، درباره اظهارنظر کی‌روش که گفته بود شکست 11بر صفر گوام توسط ایران مربوط به 3000 سال پیش است بیان کرد: من هم با کی‌روش موافقم . این اتقاق دیگر تکرار نمی‌شود.

نه ما آن تیم گذشته هستیم، نه گوام مثل گذشته است، ولی در هر صورت باید پیروز این مسابقه باشیم، اگر نخواهیم گوام را ببریم پس باید چه تیمی را شکست بدهیم.

 افاضلی در پایان به تمجید از بازیکنان جوان تیم ملی ایران پرداخت و تصریح کرد: ما بازیکنان فوق‌العاده‌ای داریم و قطعا از همین بازیکنان می‌توان نسل طلایی درست کرد.من با سه تیم المپیکی کار کردم بین سه تیم این بازیکنان فعلی از همه‌ی آنها بهتر هستند و می‌توان روی آن‌ها حساب کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار