نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اجرای طرح راهسازی کوهدشت - کرمانشاه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ملکشاهی گفت: وظیفه تمام نهادها و ارگان هاست که این سازمان را در انجام وظایفش که خدمت رسانی به عشایر است کمک دهند.

وی افزود: مهمترین خدمتی که می توان به مناطق عشایری کوهدشت انجام داد، اجرای طرح جاده کوهدشت به کرمانشاه از طریق شمال کوهدشت است که می تواند این مناطق را از بن بست خارج کند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: استانداران و نمایندگان سه استان ایلام، کرمانشاه و لرستان با ایجاد این راه ارتباطی توافق کرده اند و این کار بزرگی است که یک ساعت از فاصله زمانی کوهدشت به کرمانشاه را کاهش می دهد.

ملکشاهی افزود: در این راستا اقدامات لازم از سوی دو استان ایلام و کرمانشاه شروع شده اما لرستان هنوز دست به کار نشده و با توجه به قولی که مدیریت ارشد استان داده امیدوارم عملیات این جاده از سمت لرستان هم شروع شود.

وی با اشاره به تحریم ها و مشکل تامین قیر  برای اجرای طرح های راهسازی گفت: با این وجود با پیگیری هایی که از طریق معاونین وزیر صورت گرفته خوشبختانه مشکل تامین قیر رفع شده تا ۲۰ کیلومتر جاده اختصاصی مناطق عشایری هومیان آسفالت شود.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی از مدیر کل امور عشایر لرستان خواست هر چه زودتر زیرساخت این جاده آماده شود تا اداره راه و شهرسازی استان بتواند کار آسفالت آن را انجام دهد.

ملکشاهی با اشاره به اجرای طرح کابل های خودنگهدار شبکه برق در مناطق عشایری هومیان گفت: ۸۰۰ میلیون تومان در این رابطه هزینه شده و امیدواریم مشکل برق بقیه روستاهای این منطقه نیز برطرف شود.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.