عضو شورای شهر دماوند عرصه خدمت را عرصه جهاد در راه حق دانست و عنوان کرد: دوران خدمت چهارساله شورای شهر فرصتی است که در آن باید درست اندیشید چرا که اندیشه صحیح و در کنار آن توکل به خدا مهمترین بازوی موفقیت است.

به گزارش   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حسین بختیاری گفت: هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب اسلامی و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است.

این مقام مسئول با بیان ویژگیهای شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر، مردمی بودن، ساده زیستی، عشق به خدمت، توجه به رضای خدا در انجام امورات و خستگی ناپذیری را رمز ماندگاری یاد و خاطره شهدای دولت دانست.

وی ادامه داد: هفته دولت نمادی از وحدت ملت و دولتی است که در جهت سرافرازی، پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران تلاش های بسیاری داشته اند.

عضو شورای اسلامی شهر دماوند شوراها را پرچم داران خدمتگزاری به مردم عنوان و خاطرنشان کرد: وظیفه اعضای شوراهای اسلامی شهر که توسط مردم انتخاب شده اند، وظیفه سنگینی است که در این میان باید انصاف را در چهارچوب اندیشه قرار داد و تمامی اعمال و تصمیم گیریهایمان را در راستای برآوردن مطالبات بحق آنان پیش برد.

وی امانتداری، پایبندی به اصول اخلاقی، خلاقیت و نوآوری، دوری از سیاست زدگی و تفکرات سیاسی و توجه به مطالبات شهروندان در تمامی عرصه ها را وظیفه خدمتگزاران دانست و گفت: امروز حضور نیروهای با تجربه و جوان در حوزه شورای شهر دماوند موجب شده تا بتوانیم با کسب تجربه و انرژی در پیشبرد اهداف و مطالبات مردم پیش رویم.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.