همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، نمایشگاه یاد یاران در دماوند با حضور مسئولان شهرستان دماوند در بوستان خانواده افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن،در هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان شهرستان، خانواده معظم شهدا، بسیجیان منطقه و آحاد مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان، نمایشگاه یاد یاران در بوستان خانواده دماوند در قالب 15 غرفه شامل دستاوردهای دفاع مقدس افتتاح شد.

این نمایشگاه که به همت سپاه پاسداران شهرستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند و دیگر نهادهای فرهنگی برپا شده است با موضوعاتی همچون دجالواره (ماهواره) و خطرات و مضرات آن، پشتیبانی جنگ، عفاف و حجاب، نقاشی های قرآنی، اقتصاد مقاومتی، شجره طیبه، بسیج خواهران، جنگ سخت، یادگاران ماندگار و .. افتتاح و به بهره برداری رسید.

نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس شهرستان دماوند از امروز تا پایان هفته دفاع مقدس هر روز صبح ها از ساعت هشت الی 12 ظهر و عصرها از 16 تا 22 پذیرای مسافران، گردشگران، زائران و همشهریان است.

سرهنگ پاسدار "مهدی شیرازی" فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دماوند در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه سه بخش تاریخ زندگی اهل‌بیت(ع)، ایثارگری‌ها و جانفشانی های دوران دفاع مقدس و غرفه‌های فرهنگی و مذهبی به همراه فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی پیش بینی و اجرا شده است.

وی به اهمیت برگزاری اینگونه نمایشگاه ها اشاره کرد و گفت: نسل جدید جامعه برای آشنایی بیشتر حوادث دوران انقلاب و جنگ تحمیلی نیازمند اطلاعات کافی هستند که می توان این اطلاعات را علاوه بر مطالعه و سخنرانی، در قالب نمایشگاه ها ارائه کرد که بسیار تاثیرگذار تر است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.