اردبیل؛

افزایش سرمایه گذاری های بنیاد برکت در استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: بنیاد برکت در سال گذشته بیش از 600 میلیارد ریال در استان اردبیل سرمایه گذاری کرده بود که امسال نیز به بیش از یک تریلیون و 10 میلیارد ریال خواهد رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش افزود: برای افزایش ظرفیت های توسعه استان اردبیل تاکنون توانسته ایم از ظرفیت های بخش خصوصی و شرکت های شبه دولتی که منابع مالی قابل توجهی دارند استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه تا سال گذشته بسیاری از واحدهای صنعتی استان که سرمایه گذاری مناسبی در حوزه صنعتی، خدماتی، گردشگری و کشاورزی کرده بودند و بنا به دلایلی کار متوقف شده بود تصریح کرد: چند برابر شدن نرخ ارز در کشور در سال های 91 و 92 و عدم انطباق مدیران با شرایط موجود موجب تعطیلی واحدهای صنعتی شده بود.

وی با اعلام اینکه ایجاد منطقه آزاد تجاری اردبیل و منطقه ویژه اقتصادی نمین یکی از راه حل های ایجاد مشوق سرمایه گذاری در استان اردبیل است، اظهار داشت: سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی نمین سال گذشته مشخص و تاکنون در مرحله سپردن کار به مشاور بود که تا پایان سال این روند نیز کامل و عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.