طرح رویش با هدف توسعه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی برای دانشجو معلمان دختر برگزار می‌شود.

دهقان مدیر کل امور اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش   گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص برگزاری دوره طرح رویش در این دانشگاه گفت: این گردهمایی مهارتی- آموزشی ویژه دانشجو معلمان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است و در چندین مرحله اجرا می‌شود این برنامه اکنون در پردیس دانشگاهی البرز طی روز‌های هفتم، هشتم و نهم شهریورماه برای دختران برگزار می‌شود.

وی در ادامه ضمن اشاره به محورهای این گردهمایی که مبنی بر یادگیری سلامت، ایرانگردی و ایرانشناسی، انشا و نویسندگی و سبک زندگی ایرانی – اسلامی است، خاطرنشان کرد: انجمن پژوهشگری هم به عنوان برنامه‌ای بین رشته‌ای با رویکرد اقدام پژوهشی برگزار خواهد شد.

دهقان هم چنین در خصوص تفاوت دوره‌ی پسران با دختران تصریح کرد: از نظر برگزاری در محورهای برنامه تفاوت چندانی وجود ندارد اما به طور معمول دختران در اجرای برنامه‌ها با نظم و جدیت بیشتری فعالیت می‌کنند و این نکته را هم یادآور شد که معمولاً برای دختران بستر انجام چنین فعالیت‌هایی، کمتر فراهم می‌شود بنابراین حضور در این برنامه‌ها، می‌تواند به فعال‌شدن و کسب تجربه بیشتر آنان کمک کند.

مدیر کل امور اجتماعی دانشگاه فرهنگیان گفت: دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی توسعه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در تمامی پردیس‌های دانشگاهی به کمک دانشجویان حاضر در طرح رویش است.

وی در پایان تصریح کرد: در این برنامه در پایان به شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود که این گواهی با توجه به انجام ارزشیابی پس از حدود دو ماه انجام می‌گیرد و به این طریق دانشجو معلمان می‌توانند تجربیات خود را در توسعه کانون‌های فرهنگی به کار گیرند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار