تسهیل ارائه خدمات بیمه‌ای به فرهنگیان

اختصاص اعتبارات بیشتر برای تامین خدمات و بیمه فرهنگیان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،  سیاری مدیر کل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش در حاشیه مراسم افتتاحیه مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان توحید گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی وزیر آموزش و پرورش و همینطور معلمان ارتقای سطح معیشتی فرهنگیان است.
 
وی در ادامه افزود: با توجه به افزایش تخصیص اعتبارات برای پرداخت به پرسنل باید راهکارهای غیر بودجه‌ای را هم مورد توجه داشته باشیم.
 
سیاری ضمن اشاره به پوشش بیمه‌ای ارائه تسهیلات کم بهره بانکی، صندوق‌های وام ضروری به فرهنگیان را از جمله این اقدامات دانست و خاطر نشان کرد: هرچند این خدمات پاسخگوی نیاز فرهنگیان نیست و باید برنامه‌های بیشتری را در این زمینه مورد توجه قرار دهیم.
 
وی از عقد قرار داد با بیمارستان‌های شاخصی نظیر مرکز قلب ، مرکز چشم پزشکی بصیر، برای ارائه خدمات بهتر به فرهنگیان خبر داد و تصریح کرد: به منظور تسریع در ارائه خدمات به فرهنگیان شیوه بیمه تکمیلی آنها از بیمه گری به صورت بیمه صندوقی تغییر کرده است.

سیاری در پایان راه‌اندازی مرکز آموزشی رفاهی توحید را یکی دیگر از برنامه‌های خدمت رسانی به فرهنگیان بر شمرد و گفت: این مرکز در چهار طبقه با ظرفیت 170 تخت آماده ارائه خدمات به بیماران صعب‌العلاج و همراهان آنها می‌باشد.

وی همچنین از راه‌اندازی چنین مراکزی در فارس، یزد، خراسان رضوی، خبر داد و گفت: پروژه‌های این چنینی در سایر استانها هم در دست احداث است. 

مدیر کل معاون پشتیبانی در پایان از همراهی مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران و همچنین آموزش و پرورش منطقه 2 در ارائه خدمات برای آماده سازی 6 ماهه مرکز آموزشی و رفاهی توحید تقدیر کرد و گفت: امیدواریم در سراسر کشور شاهد تجهیز چنین مراکزی برای فرهنگیان باشیم. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۴:۰۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
آره جون ... چقدر تسهیل!!!