بر اساس گفته‌های وزیر آموزش و پرورش توجه به وضعیت معیشتی و منزلتی فرهنگیان به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،  فانی وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه مرکز آموزشی رفاهی توحید ویژه بیماران صعب العلاج فرهنگی و همراهان گفت: هم‌اکنون که در آخرین روز هفته دولت هستیم شاهد افتتاح 4 مرکز اسکان برای همکاران بیمار هستیم که 4 مرکز در تهران و 6 مرکز دیگر در مراکز سایر استان‌ها که به لحاظ درمانی در صدر هستند انجام می‌شود.

وی در ادامه افزود: برای رسیدگی به وضعیت فرهنگیان در دولت یازدهم برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است که اجرای این برنامه‌ها به تدریج انجام می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها شامل وضعیت معیشت، مسکن و درمان فرهنگیان است خاطر نشان کرد: البته افزایش حقوق فرهنگیان هم  مورد توجه است.

فانی خاطر نشان کرد: در دولت یازدهم وضعیت منزلت و هویت معلمان بیش از بیش مورد توجه است تا با آرامش و آسایش بیشتری از حضور این افراد بهره‌مند شویم.

فانی همچنین از اجرای طرح رتبه بندی در اول مهرماه بر اساس مصوبه دولت خبر داد و تصریح کرد: به این وسیله گام دیگری در کاهش فاصله دریافتی با سایر کارکنان شاهد هستیم تا شایستگی‌های بعدی معلمین بیش از پیش مشخص گردد. 

وی در پایان اشاره کرد: به این وسیله در سال 94-93 شاهد سال تحصیلی با نشاطتری خواهیم بود و امیدواریم در برنامه ششم توسعه احکامی که به موجب آن از بودجه عمومی و توانمندی آموزش و پرورش بهره بیشتری برده شود شاهد باشیم.


انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۴:۰۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
خدمات رفاهی یعنی امکانات عالی !نه مدرسه خرابه رو بدی اونم پول بگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
لطفا ستاد اسکان فرهنگیان فقط در اختیار فرهنگیان و خانواده آنها قرار گیرد نه سایرین. متاسفانه به تازگی برخی افراد غیرفرهنگی از مدارس و مجتمع های رفاهی آموزش و پرورش استفاده میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۱۶:۴۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
سالتحصیلی اشتباه قید شده باید 94-95 باشد
آخرین اخبار