مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: در دو سال گذشته، حجم ترافیک پستی به 32 درصد و درآمد پستی به 69 درصد افزایش یافته است.

افزایش 32 درصدی حجم ترافیک پستی در دو سال گذشتهحسین مهری در گفت‌وگو با خبرنگار دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به وضعیت خدمات پستی اظهار کرد: به منظور جمع‌آوری اطلاعات و شناسایی مکان‌ها به هنگام سازی و روز‌رسانی کدهای پستی اماکن روستایی و شهری در کل کشور در دستور کار قرار گرفته است که در حال حاضر 44 میلیون و 900 هزار مکان شناسایی و اطلاعات کدپستی در 82 درصد از امکان شهری و 60 درصد امکان روستایی در طی دو سال اخیر به‌روز شده است.

وی افزود:‌ با ادامه روند به هنگام‌سازی و بروز‌رسانی کدپستی اماکن امیدواریم تمام امکان روستایی تا پایان سال جاری و تمام امکان شهری تا آبان ماه سال جاری به هنگام  به روز شود تا بدین ترتیب مکان و محل شهروندان به آسانی قابل تشخیص باشد.

مهری در ادامه با اشاره به هوشمند کردن مکان‌ها و اجرای طرح جی‌نف عنوان کرد:‌به منظور هوشمند و استاندارد شدن نشانی‌ها و تکمیل بانک اطلاعاتی،‌جمع‌آوری اطلاعات کدپستی در تعدادی از استان‌ها از جمله قم با 17 درصد پیشرفت، خوزستان 11 درصد پیشرفت و اصفهان با 7 درصد پیشرفت شروع شده است و این اقدام امیدواریم تا پایان سالس تکمیل شود.

وی در پایان با اشاره به افرایش 32 درصد حجم ترافیک پستی و افزایش 69 درصد درآمد پست گفت: دو سال اخیر حدود 9 سرویس و 132 خدمت راه اندازی شده است و 11 پروژه عمرانی در استان‌های مختلف به بهره‌برداری رسیده که این پروژه‌ها نمی‌توانند در سهولت دسترسی مردم به خدمات پستی کمک می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار