در نمایشگاه هوا و فضای روسیه 40 شرکت دانش بنیان در زمینه‌ سامانه‌های هوایی محصولات خود را عرضه می‌کنند.

منوچهر منطقی رئیس ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: در نمایشگاه هوا و فضای 2015 روسیه که در مسکو برگزار می‌شود، 40 شرکت دانش بنیان در زمینه سامانه‌های هوایی تولید اجزا و زیر ساخت، محصولات خود را عرضه می‌کنند.

وی در ادامه افزود: همچنین در این نمایشگاه 20 دستاورد بومی ایران از روز سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه آغاز می‌کند.

منطقی با اشاره به دستاورد‌های فضایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: ماهواره بر‌های سفیر و سیمرغ، ماهواره‌های رصد، فجر و طلوع، راکت کاوشگر و کپسول زیستی از جمله دستاورد‌های محققان کشور در حوزه فضایی است که ماکت این دستاورد‌ها در غرفه ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی در خصوص مزایای این نمایشگاه تصریح کرد: حضور طراحان حوزه هوایی و هوانوردی از مزایای این نمایشگاه است. در این نمایشگاه به دنبال تبادلات تجاری نخواهیم بود بلکه در صدد هستیم تا زمینه‌ای را برای ارتباط سازنده با طراحان و سازندگان فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: نمایشگاه هوا فضای روسیه یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های دنیا است که در کنار عرضه دستاورد‌های شرکت‌های روسی، دستاورد‌های هوایی شرکت‌های اروپایی، آمریکایی و آسیایی عرضه می‌شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار