احداث سه تصفیه خانه آب و فاضلاب در غرب تهران بی شک ، معضلات زیست محیطی را از سیمای غرب استان تهران پاک خواهد کرد.

احداث سه تصفیه خانه آب و فاضلاب در غرب تهرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حسین گروسی در مورد وضعیت غرب استان تهران گفت: حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در سفربه برخی از شهرستانهای غرب استان تهران، مصوباتی را با تخصیص اعتباراتی برای رفع دمشکلات و کمبود های موجود تصویب نمودند .

نماینده شهریار و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : دولت تدبیر و امید در سفر های استانی خود پروژه های هم را در دستور کار خود قرار می دهند و در این راستا استان تهران هم بی نصیب نمانده و از این اعتبارات دولتی بهره مند خواهد شد .

گروسی با تاکید بر اینکه احداث سه تصفیه خانه آب و فاضلاب در غرب تهران معضلات زیست محیطی را از سیمای غرب استان تهران پاک خواهد کرد و در این راستا به شرایط محیط زیست در این بخش از تهران شکل درست و مطلوبی خواهد بخشید .

نماینده شهریار و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : آب این تصفیه خانه ها که فاضلاب های غرب تهران را تصفیه می کند ، مصرف خوبی در بحث پرورش ماهی دارد و منتظر تکمیل این پروژه زیر بنایی هستیم .

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.