جانشین فرمانده انتظامی اصفهان گفت: یک محموله ۱۰ کیلوگرمی کوکائین در عملیات ویژه ماموران یگان تکاوری پلیس این استان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان گفت:با اشراف اطلاعاتی و همه‌جانبه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک باند فعال در زمینه قاچاق کوکائین شناسایی شد و در رصد هوشمندانه این پلیس قرار گرفت.

سردار محمدرضا هاشمی فر افزود: در نهایت پس از چندین شبانه‌روز کار اطلاعاتی و رصد هوشمندانه و لحظه‌ای تحرکات این باند، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل این نوع مواد هنگام عبور از منطقه کویری شرق استان شناسایی و در یک عملیات پیچیده و غافلگیرکننده توسط ماموران یگان تکاوری پلیس استان متوقف و در بازرسی دقیق از آن ۱۰ بسته کوکائین به وزن ۱۰ کیلوگرم کشف شد.

او با تاکید به بی‌سابقه بودن کشف این مقدار کوکائین در کشور گفت: قاچاقچیان این محموله را از مرز‌های شرقی کشور وارد کردند و قصد انتقال آن به مرکز کشور را داشتند که با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران پلیس، در عملی کردن نقشه شوم خود ناکام ماندند.

این مقام انتظامی بااشاره دستگیری ۲ نفر قاچاقچی در این عملیات و تحویل آنها به مرجع قضایی گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند در دست اقدام است.

سردار هاشمی‌فر از شهروندان هم خواست تا مانند همیشه پلیس را در مبارزه با کسانی که در زمینه خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر فعالیت می‌کنند یاری داده و گزارش‌های خود را در این باره از طریق تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به شماره تلفن ۲۱۸۲۵۴۶۲ ارائه کنند تا در سریعترین وقت با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی صورت بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.