احمدرضا اسعدی در «عاليجناب»

احمدرضا اسعدی بازيگر قديمی سينما و تلويزيون به «عالیجناب» پیوست.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مدیر تبلیغات و مشاور رسانه‌ای این فیلم؛ احمدرضا اسعدی بازيگر قديمی سينما و تلويزيون كه بسياری از جوانان امروز با او و فيلم‌هايش خاطرات خوبی دارند، بار ديگر جلوی دوربين می‌آيد و قرار است در نقش سردبير يک خبرگزاری در مينی سريال «عاليجناب» ايفای نقش كند.

اسعدی بازيگر فيلم‌هايی مانند «مدرسه پيرمردها»، «گربه آوازه‌خوان»، «پاتال و آرزوهای كوچک»، «همسر دلخواه من» در دهه شصت و هفتاد بوده است. او سال ٩٠ و ٩١ هم در دو فيلم «ننه نقلی» و «آدم آهنی» حضور داشت كه كمتر به آن‌ها پرداخته شد.

در طول سالهای اخير اين بازيگر پيشكسوت از راه‌های ديگری امرار معاش می‌كرد و كمتر در حرفه اصلی خود مشغول بود، مسعود ردايی تهيه‌كننده اين مجموعه با اشاره به اين مساله كه بايد به افراد قديمی در حوزه فرهنگ و هنر بها و اهميت بيشتری داد، اظهار اميدواری كرد كه در آينده از حضور اين عزيزان در پروژه‌های سينمايی و تلويزيونی بيشتر استفاده شود تا هم دلگرمی برای آن‌ها باشد و هم احترام مضاعفی به پيشكسوت‌های اين عرصه گذاشته شود.

«عاليجناب» يک داستان ماجراجويانه است كه در شش قسمت به نويسندگی و كارگردانی سام قريبيان و تهيه‌كنندگی مشترک مسعود ردايی و علی حضرتی شهريورماه جلوی دوربين می‌رود.

ساير بازيگران اين مجموعه به ترتيب حروف الفبا عبارتند از: سعيد آقاخانی، اميرآقايی، ليلااوتادی، حسين پاكدل، حسين سليمانی، بابک حميديان، سحردولتشاهی، اميد روحانی، داريوش كاردان، آزاده صمدی، احسان كرمی، صالح ميرزاآقايی، پريوش نظريه و حسين ياری.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار