فیلم سینمایی "تحفه‌ها" و فیلم تلویزیونی" تا حضور" یکشنبه این هفته، به ترتیب از سیماهای آذری و بوسنیایی شبکه جهانی سحر پخش می‌شود.

*"تحفه ها" به شبکه سحر می آیند
به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، فیلم سینمایی "تحفه ها" یکشنبه ساعت 16:15 به وقت تهران به مدت 105 دقیقه از سیمای آذری شبکه سحر پخش خواهد شد.
   این فیلم سینمایی به سرپرستی مهدی حسین‌زاده و مدیریت دوبلاژ سعید بحرالعلومی به زبان آذری دوبله شده است.
ترجمه متون این فیلم را غلامرضا صفوی انجام داده و مهدی حسین‌زاده (میرزا حشمت)، شهباز دولت‌نژاد (دایی- پاسبان)، سعید بحرالعلومی (توسل- دکتر)، وحید آقاپور، یوسف نوعی، ندا سام، فرزانه شهیدی، ونوس محسن زاده، معصومه چابک، فاطمه باقرالموسوی و جعفر رجبی به گویندگی در آن پرداخته‌اند.
"تحفه ها" به کارگردانی ابراهیم حیدری‌زاده و تهیه‌کنندگی محمود عبداللهی قصه فردی بی‌سواد به نام حشمت را روایت می‌کند که در سال‌های جنگ جهانی اول با احتکار قند و شکر و فروش آنها پول زیادی جمع کرده است و راهی پایتخت می‌شود تا در آنجا کارخانه‌ای تاسیس کند. وی سپس به توصیه فردی به نام توسل در سودای نمایندگی مجلس برمی آید و ..
مهدي فتحي، سعيد پورصميمي، حميد جبلي، پروانه معصومي، پروين دولت‌شاهي، سيروس ابراهيم‌زاده، بهمن زرين‌پور، جمشيد مشايخي، محمد ورشوچي و فاطمه معتمدآريا بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.
*سفر "تا حضور" در شبکه سحر
مخاطبان بوسنیایی زبان شبکه سحر یکشنبه ساعت 11:35 به وقت تهران به مدت 96 دقیقه شاهد فیلم تلویزیونی "تا حضور" خواهند بود.
این فیلم تلویزیونی به سرپرستی رحمان رستم پور زیرنویس شده است. ترجمه متون آن توسط حسین ظریف میرزاییان و ویراستاری آن توسط ندیم بگوویچ انجام شده و علیرضا نجفی نیز اپراتوری زیرنویس آن را بر عهده داشته است.
"تا حضور" به کارگردانی بهرام درخشان، تهیه کنندگی عباس غلامی و با حضور محمد كاسبي، ناديا دلدار گلچين، حسن اسدي، اميد آهنگر، فرهاد بشارتي، احمدرضا اسعدي، سعيده عرب، ‌اشكان اشتياق و محمدرضا غياث‌آبادي ساخته شده و داستان چهار دانش‌آموز را به تصوير کشیده است كه براي رفتن به سفر معنوي حج از طرف سازمان دانش آموزي با يكديگر به رقابت مي‌پردازند و ناخواسته خانواده‌هايشان را هم درگير اين ماجرا مي‌كنند ...
 
*"غلام مختار" در شبکه سحر
برنامه "ما و شما"ی سیمای کردی شبکه سحر، فردا شب میزبان رحمان باقریان از بازیگران سریال مختارنامه است.
رحمان باقریان که در این سریال، نقش "زربی" غلام مختار ثقفی را ایفا کرده است از تجربه بازی در این مجموعه با مخاطبان کردزبان سخن خواهد گفت.
"ما و شما" به تهیه کنندگی مصطفی سیفی، یکشنبه هر هفته ساعت 21:00 به وقت تهران با حضور یکی از بازیگران سریال های در حال پخش سیمای کردی شبکه سحر یا عوامل دوبله کردی پخش می شود.
محبوبیت فیلم و سریال‌های ایران در کردستان‌عراق و علاقه‌مندی مردم کرد‌زبان این کشور به بازیگران سینما و تلویزیون ایران باعث می شود تا هر هفته، حضور بازیگران و هنرمندان ایرانی در این برنامه، با تماس‌های تلفنی متعدد مخاطبان با استودیوی پخش زنده شبکه سحر، مورد استقبال قرار‌گیرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار