همزمان با هفته دولت وزیر بهداشت با کاروان دولت تدبیر و امید به استان لرستان رفت و ضمن بازدید از بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد، از بهره برداری از بیمارستان جایگزین آن ظرف دو سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از"وب‌دا" دکتر هاشمی پیش از ظهر دوشنبه همزمان با هفته دولت و سفر کاروان دولت تدبیر و امید  به استان لرستان در بیمارستان شهدای عشایر مرکز این استان حاضر شد و با کارکنان و پرسنل این بیمارستان دیدار کرد.

در این دیدار وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور با کارکنان بخش‌های مختلف این بیمارستان به گفتگو نشست و بر ضرورت حل مشکلات موجود به منظور خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم خرم‌آباد تاکید کرد.

وی در این بازدید ضمن دیدار با کارکنان و پرسنل بیمارستان از بیماران بستری شده در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد نیز عیادت کرد.

دکتر هاشمی در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پروژه جایگزین بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد ظرف دو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه با این روند پیشرفت و تخصیص اعتبار اجرای این پروژه ۱۵ تا ۲۰ سال طول خواهد کشید، گفت: در این راستا با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان با قرارگاه خاتم‌الانبیا این بیمارستان ظرف دو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در حال حاضر این پروژه بیمارستانی دارای پیشرفت فیزیکی حدود ۱۵درصد است، گفت: امیدواریم این پروژه با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا در مدت زمان یاد شده به بهره‌برداری برسد.

بنا بر این گزارش، پروژه جایگزین بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد سال ۹۰ آغاز شده و به دلیل کمبود اعتبارات پیشرفت فیزیکی مطلوبی تاکنون نداشته است.

پس از این دیدار وزیر بهداشت به بروجرد سفر کرد. هدف از این سفر افتتاح بزرگترین کلینیک دندان‌پزشکی غرب کشور بود. در مراسم افتتاحیه علاوه بر وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور، استاندار لرستان و نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

احمد سیف رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امروز و همزمان با آغاز هفته دولت ۵۰ هزار متر مربع از فضای آموزشی، پژوهشی، درمانی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور افتتاح شد.

كلینیک دندان‌پزشكی این واحد دانشگاهی با ظرفیت ۲۲۰ یونیت و پیشرفته‌ترین تجهیزات دندان‌پزشكی بزرگترین كلینیک دندان‌پزشكی غرب كشور است و برای ساخت آن بیش از ۱۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

کلینیک دندانپزشکی دانشگاه آزاد بروجرد در پنج طبقه با تجهیزات کامل به عنوان بزرگ‌ترین کلینیک دندان‌پزشکی غرب کشور ساخته شده است.

 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
باید خدمات گران قیمت دندانپزشکی تحت پوشش بیمه ها ی درمانی قرار گیرند. خصوصا بیمه های طلایی بازنشستگان اموزش و پرورش....
آخرین اخبار