رضا جباری مشکل این روزهای پرسپولیس را مدیریت دانست و افزود: پدر هر باشگاه مدیریت است و مشکل پرسپولیس پدرش است.

رضا جباری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اوضاع بد پرسپولیس ابراز ناراحتی کرد و افزود: من مشکل این روزهای پرسپولیس را ناکارآمدی مدیریتی می دانم، شما در یک خانواده اگر پدر خوبی نداشته باشید، آن خانواده از هم می پاشد،  تیم پرسپولیس مشکلش پدرش است که نمی‌تواند در ابعاد مختلف باشگاه را مدیریت کند.
 
معلوم نیست امروز کی هست و فردا چه کسی خواهد بود! وضع این تیم هنوز مشخص نیست. من فکر می‌کنم که یک عده هستند که نمی‌خواهند این تیم به موفقیت برسد، علتش را هم خود هواداران بهتر می‌دانند، اما مشکل مربی نیست، اگر به جای برانکو خوزه مورینیو هم بود نمی‌توانست کار کند، البته مربی بی تقصیر نیست موقع شکست همه مقصر هستند.
 
وی درباره اظهار نظر عابدینی نیز گفت: آقای عابدینی جزو آن دسته از افرادی است که می تواند با مدیریتش به باشگاه کمک کند، یکی دیگر از ناجیان باشگاه علی پروین است.
 
وی در ادامه از ضعف در برخی پست‌ها افزود: ما جایگزین برای پست محمد نوری نداریم، یک هافبک دفاعی در حد و اندازه‌های پرسپولیس وجود ندارد، اگر ما گل‌های زیادی دریافت می کنیم مشکل هافبک دفاعی است.

وی در خصوص داوری‌های نادرست بر علیه پرسپولیس گفت: در همه جای دنیا اشتباهات داوری وجود دارد و این موضوع فقط مختص فوتبال ایران نیست البته در بازی  مقابل ذوب آهن می‌توانیم داوری را مقصر بدانیم اما همه تقصیرات ها را نباید گردن داوری بیاندازیم.
 
وی در خصوص مدعیان قهرمانان لیگ 15 بیان کرد:تیم سپاهان جزو مدعیان قهرمانی خواهد بود و اگر پرسپولیس هم از نظر مالی و مدیریتی بتواند مشکلاتش را برطرف کند می‌توانیم پرسپولیس را هم جزو مدعیان قهرمانی عنوان کنیم.
 
 رضا جباری در پایان گفت: امسال سطح لیگ برتر نسبت به سال های گذشته بالاتر بوده است و لیگ برتر امسال چون تیم‌های فوتبال جدیدی وارد لیگ شدند رقابت بهتری خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار