هندبالیست‌های تیم ملی کشورمان در کمپ اسلونی به سر می‌برند و در بازی‌های تدارکاتی دوستانه نتایج خوب و قابل قبولی به دست آوردند.

هندبالیست‌ها در کمپ اسلونیبه گزارش خبرنگار ورزشی حوزه توپ وتور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با حضور سرمربی صربستانی تیم ملی عرفان اسماعیلاجیچ هندبالیست‌های تیم ملی کشورمان پس از 3دوره اردو آمادگی در مشهد و تهران ، برای شرکت در اردوی تدارکاتی از نوزدهم مرداد الی 14شهریور به شهر کرانسچاگورای اسلونی سفر کردند.

این کمپ یکی از کمپ‌های مطرح اروپایی می‌باشد که بازیکنان تیم ملی کشورمان به منظور آمادگی بیشتر و برای حضوری قدرتمنددر المپیک 2016ریوعازم این شهر شدند.

میلاد مسائلی ، سعید حیدری، سلمان بربط ، محسن باباصفری، احسان ابویی، مجتبی حیدرپور، محمدرضا رجبی، سعید پورقاسمی، افشین صادقی، مهدی موسوی، پویا نوروزی‌نژاد، الله کرم استکی، مهرداد حمامی، سجاد نوری، شاهونصرتی، سید علیرضا موسوی، علی مانیان ، عارف طائی به همراه سرپرست کل تیم و مدیر سازمان تیم‌های ملی هندبال و فرامرز خالقی و عرفان اسمائیلاجیچ

سرمربی تیم ملبی کشورمان محسن طاهری به عنوان مربی، فتاد نجارادی مربی بدنساز و اریک میلوان مربی دروازه‌بان‌های این تیم را همراهی می‌کنند.

در این اردو شاگردان اسماعیلاجیچ تمرینات فشرده و پی در پی انجام داده و خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات بین‌المللی و انتخابی ریو2016که به میزبانی قطر است آماده می‌کند.

هندبالیست‌های تیم ملی کشورمان در اولین بازی تدارکاتی و دوستانه خو در اسلونی به دیدار تیم باشگاه گرادک که مقام 7باشگاهی لیگ دسته یک اسلونی را به‌دست آورده بودند رفتند و نتیجه را 31بر 30 از آن خود کرده و پیروز این دیدار شدند.

در دومین دیدار تیم ملی بزرگسالان کشورمان در کمپ اسلونی به مصاف تیم اف لی fleachلیگ اتریش رفتند و با نتیجه 25بر 22پیروز این دیدار شدند.

بازی دوستانه سوم با نتیجه 24بر 18، به تیم باشگاهی  MRD-dobuva اسلونی واگذار شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار