لحظه ای از تلاش برای کسب مدال جهان دست برنمی دارم

دارنده مدال طلای ساندا 2013جهان گفت: تمام تمرکز و تلاشم برای کسب مدال مسابقات ووشو جهانی اندونزی است.

امیرفضلی قهرمان ووشو جهان و آسیا دربخش ساندا در گفتگو با خبرنگار رزمی وکشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: ازاینکه توانستم در دو مرحله رقابت انتخابی حریفم را مغلوب کنم و به عنوان نفر برتر وزن خود در اردوی اعزامی به مسابقات جهانی اندونزی باقی بمانم بسیار خوشحالم و قدر این موفقیت را می دانم و تمام تلاشم برای کسب مدال خوشرنگ جهان در اندونزی به کار بسته ام.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های دقیق کادر فنی و اردوهای پی در پی که برایمان تدارک دیده اند ،همچنین مسابقات تدارکاتی پیش رو شرایط آمادگی مان روز به روز بهتر می شود . زیرا تا زمان مسابقات جهانی اندونزی فرصت کافی برای رسیدن به شرایط ایده آل را داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر دومین مرحله از اردوی آماده سازی رو به پایان است و ما هر دو هفته که در اردو هستیم سه روز استراحت می رویم،اما در این سه روز هم طبق برنامه کادرفنی  تمرینات خود را پی گیری می کنیم تا زمان بازگشت به اردو آماده باشیم و بدنمان دچار افت نشود. به طور کلی تا به الان لحظه ای را بدون تمرین و برنامه ریزی سپری نکرده ام  تا بهترین مدال را در اندونزی کسب کنم.

قهرمان آسیا در خصوص شدت تمرینات در اردو گفت: در دو مرحله نخست اردو به دلیل برگزاری رقابت های انتخابی درون اردویی با صلاحدید کادر فنی تمرینات سبک و با هدف آماده سازی سانداکاران بود تا ما در طول رقابت انتخابی دچار افت نشویم ،اما پس از برگزاری انتخابی ها (25مرداد) کم کم به شدت تمرینات افزوده شد و به طور حتم در مرحله سوم اردو تمرینات سخت تری پیش رو خواهیم داشت.

گفتنی است: دومین مرحله از اردوی آماده سازی سانداکاران به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان اندونزی (آبان ماه) دوشنبه 2 مرداد پایان می یابد.


انتها پیام
برچسب ها: ساندا ، جهان ، فضلی ، اندونزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار