علی نژاد:

مدال آوران چین در بازی های آسیایی آینده شگفت آفرینی می کنند

رئیس فدراسیون ووشو گفت: به طور حتم برخی از مدال آوران تیم ملی کشورمان در مسابقات چین،سه سال آینده در بازی های آسیایی جاکارتا خوش می درخشند.

مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو با اعلام رضایت خود از نتایج بدست آمده تیم ملی ووشوی کشورمان در هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا (چین) در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تاکید کرد:با تلاش بسیار و برنامه ریزی هایی که طی چهار ماه اردو،در بخش جوانان از جمله حضور در تورنمت بین المللی و برگزاری اردو در ماکائو انجام دادیم، توانستیم  با کسب 27 مدال و افزایش 11 مدال نسبت به دوره قبل نتیجه رضایت بخشی بدست آوریم و رکورد جدیدی در ووشو رقم زدیم.

وی ادامه داد: خوشحالی و همچنین تلاش برای کسب این رکورد جدید به همین جا ختم نمی شود زیرا ما از مدتی پیش برای بازی های آسیایی 2018جاکارتا سرمایه گذاری کرده ایم و به طور حتم تعدادی از ووشوکاران مدال آور مسابقات چین در بازی های آسیایی آینده رکورد شکنی خواهند کرد.

وی گفت : تيم کم تجربه‌اي را براي حضور در اين مسابقات انتخاب کرده بوديم، با اين وجود پس از پشت سر گذاشتن تمرينات مداوم و هدفمند، با آمادگي خوبي در اين مسابقات شرکت کرديم و موفق به کسب 6 مدال طلا، 11 نقره و 10 برنز شدیم که این براي ما بسيار ارزشمند بود و براي اولين بار در يک مسابقه رسمي اين تعداد مدال را کسب کرديم.

علي‌نژاد در مورد عملکرد مناسب دختران ووشوي ايران، گفت: از 8 سال قبل نگاه ما به دختران و پسران در يک سطح بود و همانطور که همه شاهد بودند از 6 مدال طلاي ايران در مسابقات فوق 3 طلا توسط دختران کسب شد که نشانگر این است که اگر به بخش بانوان توجه کافی شود توانمندی آن را دارند که  از آقایان پیشی بگیرند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: توفیقات بدست آمده در این رقابت ها نشان می دهد که آینده بسیار روشنی در انتظار ووشوی ایران خواهد بود زیرا موفقیت در رده سنی پایه از آینده درخشان برای بزرگسالان خبر می دهد.

گفتنی است: تیم ملی ووشوی دختران و پسران  کشورمان موفق شدند  تا در هشتمین دوره رقابت های قهرمانی جوانان آسیا که از 14تا 19 مرداد در چین برگزار شد، 27 مدال در دو بخش تالو و ساندا کسب کنند و همچنین عنوان نایب قهرمانی قاره کهن در بخش ساندا را به خود اختصاص دهند.



انتها پیام/
برچسب ها: ووشو ، علی نژاد ، چین ، تالو ، ساندا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار