علی‌نژاد: ساندای جوانان از نایب‌قهرمانی خود در آسیا دفاع می‌کند

رئیس فدراسیون ووشوی کشورمان معتقد است، تیم ساندای ایران در صدد دفاع از عنوان نایب‌قهرمانی قاره پهناور است که در رقابت‌های آسیایی دوره پیشین به دست آورد.

مهدی علی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اعلام کرد: من شخصا معتقدم که توجه به جوانان بسیار مهمتر است زیرا بزرگسال دیگر شکل گرفته اند و نیازی به توجه خاصی ندارند و نگاه ویژه به جوانان و سرمایه گذاری روی این رده سنی ضامن موفقیت در آینده است.
 
وی در خصوص نحوه انتخاب تیم ملی جوانان گفت: طبق روال همیشه پس از برگزاری انتخابی های مکرر در بخش ساندا و مشخص شدن نفرات برتر هر وزن از سوی مربیان با توجه به سهمیه ای که داریم ، اعلام شد .
 
وی ادامه داد: مربیان بر اساس توانایی و عملکرد سانداکاران  در رقابت بین‌المللی گرجستان که در واقع محک خوبی برای جوانانمان بود و همچنین دیدارهای تدارکاتی داخل کشور و از همه مهمتر با توجه به اوزانی که رقیبانمان که اصلی ترین آنان چینی ها هستند، انتخاب صورت گرفت و در نهایت از هفت وزن حاضر در اردو پنج سانداکار برای اعزام به مسابقات قهرمانی جوانان آسیایی را انتخاب کردیم.
 
وی گفت:در بخش تالو نیز علاوه بر صلاحدید مربیان از کارشناسان زبده این رشته نیز برای انتخاب تالوکاان اعزامی به مسابقات آسیایی بهره بردیم و نفرات برتر را انتخاب کردیم که در واقع می توان گفت که بهترین ووشوکاران  کشور را در دو بخش ساندا و تالو برگزیدیم که با توجه به تدارکات خوبی که طی سه ماه و نیم اردو،همانند مسابقات برای سانداکاران در داخل و خارج کشور (گرجستان) و اردوی تمرینی ماکائو برای تالوکاران داشتیم امیدواریم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.
 

ایران و دفاع از عنوان نایب‌قهرمانی
 

علی نژاد گفت: در مسابقات قهرمانی آسیایی دور قبل در فیلیپین موفق به کسب  نایب قهرمانی آسیا در بخش ساندا و نیز عنوان سومی آسیا را در مجموع تالو و ساندا از آن خود کردیم ،که امیدواریم بتوانیم تا  این عنوان برای این دوره نیز تکرار کنیم.
 
وی در مورد تهیه امکانات اردوهای  جوانان در برای مسابقات آسیایی و همچنین بخش بزرگسالان برای حضور در رقابت های جهانی گفت: وزارت ورزش تا حدی به ما کمک خوبی کرده اما هنوز کمیته ملی المپیک نتوانسته بیشتر از دو تا سه درصد پول مارا بدهد و قول اواخر تیر ماه را داده بودند که متاسفانه هنوز این مهم صورت نگرفته اما امیدواریم تا پایان این هفته این اتنفاق بیفتد تا کمی از مشکلات این روزهای ما کم شود زیرا در شرایط سختی به سر می بریم.
 
علی‌نژاد در پایان اضافه کرد: تیم ملی ووشو برای شرکت در هشتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا یکشنبه شب  11 مرداد عازم  مغولستان می شوند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار