ملکی:

سانداکاران برای اعزام به مسابقات جهانی با هم مبارزه می کنند

سانداکاران اعزامی به مسابقات جهانی فردا یکشنبه 25مرداد برای ماندن در اردو به مصاف هم می روند.

مجید ملکی مدیر تیم های ملی ووشو در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: دومین رقابت انتخابی درون اردویی تیم های ملی ووشوی بانوان و آقایان در بخش ساندا فردا 25 مرداد در محل آکادمی ووشو برگزار می شود و سانداکاران برای ماندن در اردوی اعزامی به مسابقات جهانی اندونزی با هم پیکار می کنند.

وی ادامه داد: اکثر اوزان برای بار دوم با هم مبارزه می کنند و در صورتیکه برد سانداکاری برای دومین بار تکرار شود، حریف وی از اردو حذفی شود پ شانس سانداکار پیروز برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان بیشتر می شود.
همچنین اگر در دو دیدار هر بار یکی از سانداکاران پیروز شود، مبارزه به مرحله سوم کشیده می شود.

وی افزود: رقابت های بخش بانوان در وزن منفی 48 کیلوگرم ماریه قادرنژاد به مصاف صغری ابراهیمی می رود، در وزن منفی 56 الهه منصوریان و هانیه قدرتی با هم مبارزه می کنند و صدیقه دریایی نیز در وزن منفی 60 بآ پرتوآ دارابی پیکار می کند. همچنین در وزن منفی 75 کیلوگرم فریناز نظیری به مصاف سمانه خجسته می رود.

وی گفت: در بخش آقایان سانداکاران وزن منفی 56 و منفی 80 کیلوگرم که پیش از این به دلیل آسیب دیگی باهم مبارزه نکرده بودند فردا برای نخستین بار به مصاف هم میروند.
. اما در اوزان منفی 60 کیلوگرم افشین سلیمی با فرود ظفری، در منفی 65 کیلوگرم حمیدرضا شهابی و جعفر شیرزاد و در منفی 70 کیلوگرم نیز محسن محمد سیفی با سعید فاضلی برای دومین بار با هم مبارزه میکنند.

ملکی ادامه داد: در وزن منفی 75 کیلوگرم سجاد عباسی و محمد خدابنده، در وزن منفی 85 کیلوگرم امیر فضلی با معین تقوی، در وزن منفی 90 کیلوگرم نیز حسن یوسفی با حمیدرضا قلی پور و در وزن مثبت 90 کیلوگرم نیز مصطفی خلعتبری و آرمان بازیاری با هم مبارزه می کنند.
گفتنی است: مسابقات ووشو قهرمانی جهان 20 آبان ماه به میزبانی اندونزی برگزار می شود.



انتها پیام
برچسب ها: ووشو ، ملکی ، اردو ، سانداکاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار