مدیرکل ثبت اسناد و املاك استان اصفهان گفت: 2 میلیون و 751 هزار پرونده در ثبت اسناد استان اصفهان به ثبت رسیده است و در حال حاضر هر ماهه بیش از 22 هزار سند در این اداره صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،بهبهانی در مراسم بهره برداری از ساختمان جدید اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان که با حضور معاون قوه قضاییه و رییس ثبت اسناد و املاک کشور و جمعی از مقامات استانی صورت گرفت افزود: اداره كل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان با 37 واحد ثبتی و 979 نفر نیروی انسانی و 462 دفتر ازدواج و طلاق در حال انجام وظیفه و خدمت رسانی به هم استانی‌های اصفهانی است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاك استان اصفهان بااشاره به اینکه در حال حاضر در استان اصفهان بیش از 2 میلیون و 751 هزار پرونده ثبت شده است ادامه داد: در استان اصفهان 37 واحد ثبتی وجود دارد که از این تعداد 18 ساختمان کاربری اداری مناسب داشته و مابقی بدون کاربری اداری می‌باشد.

وی وجود ساختمان‌های فاقد کاربری اداری، پایین بودن حقوق پرداختی به کارمندان، حجم سنگین پرونده‌های قانون تعیین تکلیف و طولانی بودن بازه خدمات را از جمله چالش‌های اصلی این اداره برشمرد و گفت: با همت همکاران برای 44 هزار پرونده رای صادر شد و در حال حاضر 176 هزار پرونده در مراحل کارشناسی به سر می‌برد.

وی از کمبود بودجه برای ساخت ساختمان اصلی اداره ثبت استان اصفهان خبر داد و گفت: امروز بعد از 8 سال از آغاز طرح ساختمان 5 هزار متری ثبت اسناد و املاک استان شاهد افتتاح این ساختمان هستیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاك استان اصفهان تصریح کرد: سال گذشته اداره ثبت اسناد و املاک شهر مبارکه به بهره برداری رسید که بابت ساخت ان، اداره ثبت استان هم اکنون 200 میلیون تومان بدهی دارد.

بهبهانی افزود: به زودی اداره ثبت اسناد و املاک در شهر باغ بهادران، و ساختمان شماره 2 شهرستان لنجان در فولاد شهر راه اندازی می‌شود و اگر مسئولان استان کمک کنند می‌توانیم شاهد افتتاح اداره ثبت اسناد شهرستان نیاسر نیز باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار یک اداره ثبت با دو ساختمان در فاصله 15 کیلومتری از هم ساخته شده است گفت: با احداث ساختمان ثبت اسناد در شهر بهارستان دیگر نیازی به مراجعه مردم سپاهان شهر و بهارستان به اصفهان نیست و شهروندان این دو شهر از خدمات اداره ثبت اسناد در شهر بهارستان بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاك استان اصفهان خاطرنشان کرد: در گذشته در هر ماه 14 هزار سند در اداره ثبت اسناد استان صادر می‌شد که به لطف زحمات همه دوستان و همکاران در حال حاضر بیش از 22 هزار سند در ماه صادر می‌شود.

گفتنی است در این مراسم که معاون قوه قضاییه و رییس ثبت اسناد و املاک کشور، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان، استاندار و فرماندار و دیگر مسئولین استانی حضور داشتند ساختمان جدید اداره ثبت اسناد و املاک استان افتتاح و به بهره برداری رسید



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.