سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده سازان اصفهان از این تیم جدا و به تیم شهرداری سنندج پیوست.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمودی سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده سازان اصفهان به دلیل مساعد نبودن شرایط در باشگاه اصفهانی از این تیم جدا و به تیم شهرداری سنندج پیوسته است. در این رابطه بیان محمودی سرمربی سابق تیم آینده سازان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط حضور و ادامه‌ی همکاری با تیم آینده سازان باری یک فصل دیگر در این باشگاه فراهم نبود. از این رو تصمیم به قطع همکاری با این تیم گرفتم.

وی ادامه داد: مشکلات مالی در باشگاه آینده سازان بسیار است. متاسفانه ا این تیم حمایت و پشتیبانی مالی ازسوی ارگان‌های مختلف استان نمی‌شود. سال‌هاست که به دلیل مشکلات موجود در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ؟؟ مناسب‌تر از چهارم کسب نمی‌کنیم.

محمودی افزود: به عنوان یک مربی به دنبال تجربه کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها بودم. برای تحقق اهدافمان با مسئولان تیم شهرداری سنندج مذاکره انجام دادم. 80 درصد به توافق رسیدیم و طی دو روز آینده قرارداد نهایی را امضا می‌کنیم.

وی ادامه داد: شرایط تیم شهرداری سنندج همسو با اهدافم است. با مسئولان باشگاه نیز در خصوص انتظارات و توقعاتم مذاکره انجام دادیم و آن‌ها نی موافقت خود را با برنامه‌هایم اعلام کردند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سنندج افزود: باشگاه شهرداری سنندج بازیکنان جدیدی را که خواسته بودم، جذب کرده است.

زهره کورایی دروازه بان تیم آینده سازان و تیم ملی جوانان؛ زهرا فتاحی دفاع راست تیم ملی جوانان و آینده سازان در حال حاضر جذب تیم شده‌اند. در حال حاضر دو بازیکن تیم ملی جوانان برای جذب هستیم تا تیم را در رقابت‌های لیگ هشتم تقویت کنیم.

محمودی افزود: باشگاه شهرداری سنندج با حمایت و پشتیبانی شهرداری استان اداره می‌شود و خوشبختانه مشکل مالی نداریم. همه تلاشمان را انجام می‌دهیم تا در این رقابت‌ها قهرمان لیگ هشتم شویم.

گفتنی است؛ نار لوئی سرمربی جدید تیم آینده سازان اصفهان است. وی جایگزین بیان محمودی در این تیم شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار