مریم جهان نژادی: در برنامه‌ریزی از تیم‌های آسیایی عقب هستیم

مربی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 19 سال گفت: تیم‌های آسیایی بسیار جلوتر از ما برنامه ریزی می‌کنند و به همین دلیل در رقابت ها به حریفان نمی رسیم.

در برنامه‌ریزی از تیم‌های آسیایی عقب هستیممریم جهانی نژادی مربی تیم ملی جوانان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم ملی فوتبال بانوان از 31 تیر ماه برای آمادگی در مسابقات آسیایی اردو برپا کرده است متاسفانه تاکنون موفق به برگزاری بازی دوستانه تدارکاتی نشده ایم اما کمیته بانوان قول داده است پیش از اعزام بازی  دوستانه‌ای را در 12 و یا 19 مرداد ماه برای تیم ملی جوانان برگزار کند.
 
وی ادامه داد: کمیته بانوان قصد دارد با تیم شهرداری بم که از بازیکنان با تجربه برخوردار است و قهرمان فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر بانوان است بازی  دوستانه برگزار کند.
 
جهان نژادی افزود: تیم ملی 24 مرداد مرحله آخر اردو را برپا می کند ملی پوشان 26 عازم چین می‌شوند هم‌گروهی با دو تیم کره شمالی و کره جنوبی کار را برای ملی پوشان بسیار سخت کرده است از  طرفی نداشتن بازی تدارکاتی فشار مضاعفی را بر بازیکنان تحمیل می کند.
 
وی ادامه داد: برگزاری بازی‌های تدارکاتی سطح آمادگی جسمی و روانی ملی پوشان را افزایش می دهد و از طرفی اعضا کادر فنی نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی و پیش از مسابقات اصلی در جهت رفع نقاط ضعف تیم اقدام می کند.
 
مربی تیم فوتبال جوانان افزود: نداشتن بازی های تدارکاتی به تیم ملی ضربه می زند البته همه برنامه‌های تیم ملی جوانان طبق برنامه ریزی اجرا شده است و فقط متاسفانه شرایط برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی فراهم نشد.
 
وی افزود: در شرایط فعلی 25 ملی پوش در اردوی تیم ملی تمرین می کنند در نهایت تیم ملی با 23 بازیکن عازم رقابت های چین می شود.
 
از حریفان شناخت کامل داریم بهترین تیم‌های فوتبال بانوان جهان در قاره آسیا قرار دارند، علی رغم همه مشکلات و کمبودهای که نسبت به سایر حریفان آسیایی با آن مواجه هستیم، اما امیدواریم بهترین عملکرد را در این رقابت‌ها ارائه دهیم.
 
جهان نژادی ادامه داد: تیم های آسیایی در برنامه ریزی بسیار جلوتر از ما عمل می کنند متاسفانه در امر برنامه ریزی بسیار عقب تر از تیم های پرقدرت آسیایی هستیم این موضوع ضربه و آسیب بزرگی به موفقیت تیم ملی جوانان می زند.
 
مربی تیم ملی افزود: بانوان ملی پوش از پتانسیل بالایی برخوردار هستند با برنامه ریزی‌های مدون بلند مدت و منظم می‌توانیم آینده روشنی را برای تیم ملی جوانان رقم بزنیم. 

 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار