نمایش رادیویی «محال هم ممکن است» از تولیدات رادیو قم بهترین نمایش رادیویی جشنواره بین المللی اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ نمایش رادیویی «محال هم ممکن است» که به عنوان تنها اثر نمایشی رادیویی از ایران به مرحله پایانی جشنواره بین المللی تولیدات رادیو تلویزیون‌های اسلامی اتحاد راه یافته بود موفق به کسب عنوان برتر این جشنواره شد.

حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم که به نمایندگی از گروه برنامه ساز در مراسم پایانی این جشنواره در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما شرکت کرده بود، جایزه و تندیس زرین جشنواره را دریافت کرد.

داستان این نمایش رادیویی درباره عشق جوان مسلمان و دختری نصرانی است که پدر دختر شرط موافقت با وصلتشان را آوردن براق مركب پيامبر،ذوالجناح اسب امام حسين علیه السلام و عقاب ،اسب حضرت عباس علیه السلام به عنوان شير بهای دخترش می‌گذارد.

نمایش رادیویی «محال هم ممکن است» کاری از رادیو قم به تهیه کنندگی و کارگردانی رضا داداشی بر اساس نوشته‌ای از: سیروس نعمتی است که حسین توسلی، پوران عزیزپور، سحر حاجی آقاسی، سید ابراهیم میرقاسمی و میرشهرام میر وهابی در آن نقش آفرینی کرده‌اند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: قم ، درخشش ، اثر ، رادیو ، جشواره ، اتحاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.