محمد رسائلی: اجرای نمایش‌های نباید محدود به زمان برگزاری جشنواره شود، بلکه باید بودجه‌ای صرف حمایت از اجرای عموم این آثار در نقاط مختلف کشور شود.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد رسائلی، کارگردان نمایش «آش با طعم زهر» در گفتگو با ستاد خبری جشنواره تئاتر رضوی گفت: اجرای نمایش‌های شرکت‌کننده در دهمین جشنواره تئاتر رضوی نباید محدود به زمان برگزاری جشنواره شود، بلکه باید بودجه‌ای صرف حمایت از اجرای عموم این آثار در نقاط مختلف کشور شود تا به این واسطه فعالان این عرصه رغبت بیشتری برای فعالیت پیدا کنند.

وی ادامه داد: همیشه برای من و سایر فعالان شهرستانی تئاتر شرکت در جشنواره‌های تئاتری به ویژه تئاتر دینی و ارزشی جذابیت خاص خود را داشته است، اما در کنار این جذابیت نگرانی دیگری نیز وجود دارد و آن اینکه آیا بودجه و کمک‌هزینه‌ای که برای گروه‌های شرکت‌کننده در نظر گرفته شده است قادر به تأمین همه مخارج آنها هست یا نه.

رسائلی افزود: برگزاری جشنواره‌های تئاتری زمانی موجب انگیزه مضاعف میان کارگردانان تئاتری به ویژه فعالان شهرستانی می‌شود که آنها بتوانند قبل و بعد از جشنواره امید به اجرای عموم آثار خود در نقاط مختلف ایران داشته باشند تا مخاطبان زیادی آثار آنها را مشاهده کرده که این خود به تقویت فنی و هنری گروه‌های نمایشی کمک خواهد کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار