مدیر کمیسیونهای شورای انقلاب فرهنگی گفت: هر فرد در هر جایگاهی باید جامعه شناس اسلامی باشد و وظایف خود را طبق آن انجام دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد بنیانیان در کارگروه فرهنگی اجلاس شانزدهمین اجلاس سالانه بسیج اساتید در مشهد افزود:اگر میخواهیم دانشگاه در خدمت انقلاب باشد دانشجو باید جامعه شناسی اسلامی رابلد باشد.

استاد دانشگاه تهران تغییر فرهنگ را از دانشگاهها دانست و گفت: حاکم شدن تفکر سکولار برکل دانشگاهها از ضعف های فرهنگی ما است و روسای دانشگاهها باید این ضعف را پوشش دهند.

وی متولی فرهنگ همه افراد جامعه دانست وافزود: براساس آموزه های دینی هر کس باید از خود بپرسد من چه میتوانم انجام دهم که این بسته به موقعیت هر فرد متفاوت است.

بنیانیان انحراف فرهنگی بعد از انقلاب اسلامی را احساس مسئولیت نکردن همه خواند وگفت:انحرافی که بعد انقلاب داریم این است که چون فرهنگ مربوط به همه است هیچ کس احساس مسئولیت نمی کند.

مدیر کمیسیونهای شورای انقلاب فرهنگی گفت: ما احتیاجی به فرهنگسراها نداریم بلکه خودمان مساجد را که پایگاهی فرهنگی هستند داشتیم و تنها باید مساجد را طبق فرهنگ روز بازطراحی کنیم.

وی بحث فرهنگ را به دوقسمت اصلی تقسیم کرد و گفت :افزایش اثربخشی فعالیت های فرهنگی و اصلاح فعالیت ها بسیار مهم و ضروری است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.