اجرا نکردن طرح طبقه بندی مشاغل ، کارگران قرارداری شرکت مخابرات استان را در معرض اخراج قرار داد.

شکایت کارکنان قراردادی شرکت مخابرات استان قزوینبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ یکی از کارمندان این شرکت گفت: تعداد کارکنان این شرکت 150 نفرند که 118 نفر از آنان  بعلت حساب نشدن پایه سنواتی و نپرداختن بخشی از مانده مرخصیشان به دادگاه شکایت کرده اند.

وی گفت: در بررسی ها مشخص شده است که این شرکت بابت سنوات خدمتی بطور میانگین 5 میلیون و بایت مرخصی 200 تا 250 هزار تومان باید به کارکان پرداخت کند.

این کارمند مخابرات تاکید کرد: در 2 دادگاه اول به نفع آنان رای صادر شده است و دادگاه سوم نیز هفته بعد برگزار می شود.

وی همچنین گفت: این شرکت طرح طبقه بندی مشاغل را اجرا نمی کند و مدیران ارشد مخابرات استان هم در طرحی پنهانی که نسخه ای از آن به دست کارمندان افتاده است از نیروها خواسته اند برگه عدم اجرای طبقه بندی مشاغل را امضا کنند ، در غیر اینصورت اخراج می‌شوند.

این کارمند مخابرات گفت: فشار اخراج از کار ، برخی از همکارنش را رنج می دهد.

وی گفت: بیشتر این کارکنان قراردادی بیش از 10 تا 12 سال سابقه کار دارند.

همچنین در نامه انجمن صنفی کارگران مخابرات استان که به روز به استاندار قزوین نوشته شده است براین موارد تاکید و تصویری از نامه مخابرات برای انصراف کارکنان شاکی از پیمانکار به آن ضمیمه شده است.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۸:۱۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
سلام من با18سال سابقه که عمر مفید زندگی ام را با یک پنجم حقوق اداره کار با14 ساعت کار در روز اخراج کردند بابا دنیا دنیای سرمایه داری است کسی درد دل ما را نمی فهمد