نمایشگاه نقاشی دیجیتال نسترن اردلان در فرهنگسرای ابن سینا میزبان علاقمندان است.

نسترن اردلان، خالق آثار نمایشگاه «آنسوی خاکستری‌ها» در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در دنیای ماشینی امروز اشکال هندسی همه جا را پر کرده و رنگ‌های کدر و تیره و مات جایگزین رنگ‌های شاد گشته‌اند. این موضوع مدت‌ها ذهن مرا درگیر کرده و تلنگری  برای برپایی یک نمایشگاه با این محتوا بود.

وی افزود: تا کنون نمایشگاه‌های دیجیتال زیادی در کشور برپا شده که بیشتر به صورت انیمیشن و بازی بوده است و چنین نمایشگاهی با شیوه اجرای من برای اولین بار است که برگزار می‌شود.

این هنرمند خاطرنشان کرد: در برخی کارها از سبک رئال و در بعضی دیگر به امپرسیونیسم نزدیک بوده‌ام اما در تمام آنها به ارتباطی که مخاطب با آثار برقرار کند بسیار پایبند بوده‌ام.

وی اظهار داشت: در 20 سال اخیر که در دانشگاه صدا و سیما تدریس داشته، در بسیاری از جشنواره‌ها شرکت کرده و مقام آورده‌ام و خلاصه در وادی هنر زندگی‌ کرده‌ام همیشه و همیشه نظر مخاطب برایم اهمیت داشته و سعی کرده‌ام با آنها ارتباط بگیرم.

اردلان گفت: هنرمند از جامعه جدا نیست و نباید در چارچوب خودش محدود باشد چرا که با برپایی‌ همین نمایشگاه‌هاست که هنرمند پیشرفت می‌کند، درس جدید می‌آموزد و در واقع نمایشگاه پلی است برای ترقی.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا 30 مرداد در فرهنگسرای ابن‌سینا میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار