تيم ملی كشتی آزاد جوانان ايران در رقابت های جهانی برزيل با درخشش كشتی گيران ملی پوش مازندرانی قهرمان جهان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان رئيس هيئت كشتی مازندران با اشاره به قهرمانی تيم ملی كشتی آزاد جوانان كشورمان در برزيل گفت: تيم ملی كشتی آزاد جوانان كشورمان در مسابقات كشتی آزاد قهرمانی جهان با درخشش 4 كشتی گير مازندرانی كه موفق به كسب 2 مدال طلا و 2 مدال نقره شدند، به عنوان قهرمانی اين رقابت ها دست يافت.

علي اصغر ثمربخش به برگزاری مسابقات كشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان كه در شهر سالوادور داباها برزيل اشاره کرد وافزود: تيم ملی كشتی آزاد كشورمان كه با 2 مدال طلا و 4 مدال نقره با 62 امتياز قهرمان جهان شد.

وی تصریح کرد: در اين مسابقات ايمان صادقی در وزن 60 كيلوگرم و مجتبی گليج در 84 كيلوگرم با برتری مقابل تمامی حريفان موفق به كسب مدال خوش رنگ طلا شدند و رضا مظفری در وزن 74 و سيد ايمان حسينی در وزن 96 كيلوگرم نيز به مدال نقره رسيدند.

به گفته رئيس هيئت كشتی مازندران ايمان صادقی دراين مسابقات با برتری مقابل حريفانی از تركيه، روسيه، آدربايجان در فينال اين مسابقات موفق شد حريف مصری را شكست دهد و به مدال خوش رنگ طلا دست يابد.

ثمربخش تصريح كرد: مجتبی گليج در وزن 84 كيلوگرم نيز پس از برتری مقابل حريفانی از گرجستان، آذربايجان، ژاپن و روسيه در فينال موفق شد كشتی گير بلاروسی را شكست دهد و به مدال خوش رنگ طلا دست يابد.

وی افزود : همچنين رضا مظفری ديگر كشتی گير مازندرانی وزن 74كيلوگرم كشورمان در اين مسابقات پس از برتری در برابر حريفانی از قرقيزستان، بلاروس ومجارستان در فينال مغلوب حريف روسيه ای خود شد و به مدال نقره بسنده كرد.

به گفته وی سيد ايمان حسينی در وزن 96 كيلوگرم پس از قرعه استراحت در برابر حريفانی ازتونس، كانادا و هندوستان پيروز شد و در فينال در مقابل حريف جمهوری آذربايجان شكست خورد به مدال نقره رسيد.

ثمربخش گفت: در اين پيكارها پس از تيم ملی كشتی آزاد جوانان كشورمان كه با 62 امتياز قهرمان جهان شد تيم های آذربايجان با 58 و روسيه با 49 امتياز به ترتيب دوم وسوم شدند.

انتهای پیام /گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.