نمونه اولیه ای از این عینک ها که پیش تر ساخته شده بود از نورهای نزدیک به مادون قرمز برای فریب دادن دوربین ها و در نتیجه غیر ممکن کردن تشخیص چهره کاربر استفاده می کردند.
اما از زمان ارائه آن عینک تا به امروز، شرکت سازنده اش (NII) تغییرات زیادی در تکنولوژی به خدمت گرفته شده در آن اعمال نموده. نسل دوم گجت مورد بحث از نوعی ماده جدید و نامشخص و همچنین سطحی منقوش برای جذب نور و بازتاب آن بهره می گیرد.
این عینک که دارای یک فریم تیتانیومی است در مقایسه با نسخه اولیه اش ظاهر معمولی تر و ظریف تری دارد و بیشتر شبیه به عینک های ورزشی به نظر می آید.
گفتنی است ؛ گجت مورد بحث موفق شد در ۹۰ درصد از تست های انجام شده، دوربین دستگاه های موبایل مجهز به نرم افزار تشخیص چهره را فریب دهد.
اگه همه چیز درست پیش برود انتظار می رود که این عینک ها تا ژوئن سال آینده با قیمت حدودی ۲۴۰ دلار وارد بازارهای ژاپن شوند.
انتهای پیام/