هر تهدیدی که بخواهد در منطقه خود نمایی کند قطعا در نطفه خفه خواهد شد.

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی نیروی با تعهد و تخصصبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرمانده نيرويی زمينی ارتش جمهوری اسلامی ايران در همایش تجلیل از ممتازین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در ساری با اشاره به اینکه در این همایش از منتخبین تمام رده های افسری ، درجه داران و پرسنل خانم بیمارستانی تجلیل می‌شود گفت: برگزاری این همایش ایجاد انگیزه و تلاش مضاعف نیروی زمینی ارتش را همراه دارد.

امیر پوردستان با اشاره به اینکه نیروی زمینی ، نیروی انسان محور است افزود : پرسنل نیروی زمینی از انگیزه ، تعهد و تخصص لازم ، برخوردار هستند .

وی با اعلام اینکه همه مرزهاي کشور رصد مي شوند ادامه داد : در تمام شرایط مرزها رصد شده و متناسب با تهدید های دشمن ظرفیت های دفاعی لازم ایجاد می‌شود .

فرمانده نيروی زمينی ارتش جمهوری اسلامی بیان داشت که مردم ایران مطمئن باشند نیروی زمینی ارتش هرگز غافل گیر نمی شود و حافظ مرزها ی ایران اسلامی است .

امیر پوردستان تصریح کرد : تحرکات گروهک های ترورستی و تکفیری در سوریه و عراق درحال رصد است و متناسب با آنها ظرفیت دفاعی ایجاد می‌شود و مردم نگران نباشند هر تهدید بخواهد در منطقه خود نمایی کند قطعا در نطفه خفه خواهد شد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: نیرو ، زمینی ، ارتش ، تعهد ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.