رئیس دبیرخانه مرکزی آذربایجان شرقی پیشرفت و توسعه دانشگاه ها را در گرو مشارکت و همراهی اساتید و دانشجویان ذکر کرد و افزود: همه باید در تمام سلیقه ها و نظرات جامعه دانشگاهی در راستای مدیریت مطلوب بهره مند شویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان دکتر بهروز دانشیان در آیین انتخاب اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: باید با اخلاق سیاسی و تقویت تقوی با سیاست ورزی در راستای توسعه همه جانبه سیاست زدگی پرهیز نمائیم.

وی، گفت: انتظار داریم با ارتقا کمی و کیفی در حوزه های مختلف فرهنگ اجتماعی و پژوهشی  و آموزشی اثر بخشی لازم را در حیطه مدیریت خود داشته باشیم و با خدمت صادقانه و نیت خدمت وارد عرصه فعالیت های اجتماعی، سیاسی بشویم و با نهادینه کردن سیاست با نیت اصلاح امور رسالت خود را نسبت به جامعه ادا نمائیم.

وی، تأکید کرد: در دانشگاه ها با محوریت علمی فرهنگی، اخلاق مداری در سیاست را فرهنگ سازی نماییم.

رئیس دبیرخانه مرکزی آذربایجان شرقی، نقش اعضای هیئت علمی دانشگاه ها را در بهبود مورد دانشگاه ها مهم ارزیابی کرد و افزود: باید اهتمام اساتید دراین راستا بیشتر شود.

وی، تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه های آزاد آذربایجان شرقی را بیش از دو هزار نفر ذکر کرد و بر تلاش مضاعف فرهنگ در راستای تقویت و توسعه همه جانبه دانشگاهیات تأکید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر نیز دراین جلسه بر بهره مندی از نکته نظرات اساتید و دانشجویان در ارتقاء کمی و کیفی دانشگاه تأکید کرد.

دکتر نادر اسدی، افزود: از پیشنهادها و ایده های اساتید و دانشجویان در راستای پیشرفت دانشگاه حمایت می شود.

در ادامه پس از انجام انتخابات اعضای شورای مرکزی آقایان: حسن آبسالان، احمدی زاده، فردین پور، کریم امینی نیا، شیخ زاده، حسینی نژاد، غربانی به عنوان اصلی و اعضای عوض بدل نیز برغندان و صدیق منش توسط اساتید شرکت کننده انتخاب شدند.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.