دومین سیستم محاسبه توزین در حال حرکت به زودی در همدان به بهره برداری می رسد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان با اعلام این خبر گفت :  با پایان یافتن مرحله انتقال اطلاعات، این سیستم ظرف یک ماه آینده در محور صالح آباد – همدان نصب و راه اندازی می شود . 

نصرت الله حیدری  با اشاره به تردد خودروهای باری سنگین از این محور افزود: خودروهایی که اضافه بار دارند به تاسیسات راهداری و جاده ها خسارت وارد می کنند و نصب (WIM) می تواند صاحبان خودروهای خاطی را شناسایی کند . 


وی شناسایی وسیله نقلیه ، مستند سازی ( شامل عکس گرفتن ) ، تعیین وزن به صورت محوری و سرعت خودرو را از قابلیت های سیستم توزین در حال حرکت خواند و گفت : تمام اطلاعات به صورت الکترونیکی و آنی به پلیس راه داده می شود و در کمترین زمان و نزدیکترین پلیس راه پس از توقیف خودرو با راننده متخلف برخورد می کند . 

مدیر کل حمل و نقل و پایانه ها افزود:8 سال پیش همدان نخستین استان در کشور به لحاظ راه اندازی سیستم (WIM) بوده و امسال نیز دومین سیستم توزین در حال حرکت را با هزینه  800 میلیون تومان هزینه شده است . 

حیدری افزود : اداره کل حمل  و نقل و پایانه ها با نصب سیستم توزین در حال حرکت یا همان (WIM)  پلیس راه را که بهره بردار اصلی طرح است را یاری و با ثبت اطلاعات سعی در کاهش تصادفات جاده ای و مطمئن تر کردن جاده و سفر برای هموطنان دارد . 

وی در پایان گفت: سیستم توزین در حال حرکت محور صالح آباد – همدان از نوع مختلط شامل لودسل و پیزو است و با خطای زیر 7درصد اطلاعات را در اختیار متولیان امور حمل و نقل، ترافیک و پلیس راه قرار می دهد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: همدان ، نصب ، سیستم ، توزین ، حرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.