جلسه رسیدگی به روند توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و دولت الکترونیک آذربایجان غربی با حضور معاون استاندار، نماینده مردم نقده و اشنویه و مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی در فرمانداری اشنویه برگزار شد.

بررسی توسعه زیرساخت‌های دولت الکترونیک در آذربایجان غربیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ،یوسف زاده مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی با ارائه گزارشی از وضعیت موجود در شاخص های ICT شهر اشنویه و برنامه های آتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص توسعه زیرساخت های ارتباطی، از آمادگی این اداره کل در خصوص رسیدگی به مشکلات حوزه ICT خبر داد.

در این جلسه که  صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر فراهم سازی بسترهای لازم جهت گسترش دولت الکترونیک در استان اظهارکرد:در هفته دولت بیش از 1540 نقطه خدماتی در استان با هم ارتباط داده می شوند تا گام اساسی در پیاده سازی دولت الکترونیک برداشته شود.

حسین زاده نماینده شهرهای نقده و اشنویه نیز خواستار تشکیل شورای راهبردی برای عملیاتی کردن دولت الکترونیک و همچنین ترسیم یک پلان مدیریتی برای ساخت یک فرآیند پاسخ گویی و پیگیری مناسب برای مشکلات حوزه ICT در شهرستانها شد.

 خضری فرماندار اشنویه نیز با تشکر از معاون استاندار و مدیران حوزه ICT استان، مشکلات این شهر در خصوص امکانات و زیر سا خت های ارتباطی تشریح کرد.

همچنین هریک از مدیران حوزه ICT استان ضمن ارائه گزارش از عملکرد دستگاه مربوطه مسایل این شهر را مورد بحث و بررسی قرار دادند. 

در پایان، جلسه با چند مصوبه و تعیین زمانبندی برای بررسی ورفع این مشکلات به پایان رسید.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار