مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت: در حوزه حقوق شهروندی تلاش تمام دولت‌ها این بوده است که این حقوق را بصورت مدون مورد توجه قرار دهند.

تکریم حقوق اکثر شهروندان یک سند افتخاری استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیاوش شهریور مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که امروز(سه شنبه) در سالن جلسات معاونت سیاسی  برگزار شد با اشاره به اهمیت حقوق شهروندی اظهار کرد: بخش عظیمی از مشکلات اجتماعی، مثل طلاق، ریا، دروغ و اعتیاد ناشی از ناتوانی ما در بهره‌بردی از ائمه اطهار به عنوان جواهران فقه اسلامی است و در صورت بهره‌مندی از آن‌‌ها از کمترین آسیب برخوردار می‌شدیم.

وی افزود: تلاش تمام دولت‌ها این بوده که حقوق شهروندی را به صورت مدون مورد توجه قرار دهند و در چارچوب‌های حقوقی این امر را شکل دهند.

شهریور در ادامه در خصوص حقوق فردی و اجتماعی تصریح کرد: این حقوق به آن معناست که ما بتوانیم از ارزش‌های ملی و سنتی صیانت کنیم، هرچند که هر ملتی خط و خطوط قرمزی دارد که ایران از این امر مستثنی نیست.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت: ما در یک چارچوب فکری، اجتماعی و اعتقادی به نام اسلام زندگی می‌کنیم و ما ملت‌ چند زبانه، دارای بافت‌های متجانس و غیرهمگون دینی هستیم و تمام گرایش‌ها تکریم می‌شوند.

وی یاد‌آور شد: تکریم حداکثری و رعایت حقوق افراد یک سند افتخاری است و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی اطمینان داریم که در روزهای آینده رفاه اقتصادی و امنیت اجتماعی در انتظار مردم است.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران، هدف اصلی امنیت اجتماعی را پاسداشت ارزش‌های اعتقادی دانست و گفت: متأسفانه عده‌ای سعی می‌کنند با تحریکات خارجی اخلاق و بنیان خانواده را سست کنند و ما به عنوان مدیران استانی وظیفه داریم پیشگیری، آموزش، استمرار ارز‌ش‌های اسلامی و سنتی و توانمندسازی خانواده‌ها را در دستور کار داشته باشیم تا ارزش‌های ناب اسلامی و سنتی‌ را مثل عفاف پاس بداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار