مرحله نهایی جشنواره خوشنویسی رضوی با 164 اثر راه یافته به مرحله پایانی، سوم مرداد در سبزوار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیزدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی با اعلام 164 اثر راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره به خط پایان نزدیک می شود.

دبیر ستاد اجرایی سیزدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی با اعلام این خبر گفت: رقابت بسیار نزدیکی میان بیش از 400 اثر رسیده به دبیرخانه وجود داشت و هئیت داوران پس از بررسی های فراوان و تبادل نظر، 164 اثر را برای شرکت در بخش نهایی جشنواره خوشنویسی رضوی انتخاب کردند که در بخش خط شکسته نستعلیق 34 اثر، در خط ثلت 14 اثر، در نسخ 14اثر ، بخش نستعلیق 70 اثر و در بخش خط تحریری 32 اثر از استان‌های مختلف کشور برگزیده شدند.

سید نورالله رضوی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره ترویج و اشاعه فرهنگ رضوی، جریان‌سازی هنر ایرانی اسلامی، الگوسازی و تبیین فرهنگ متعالی رضوی است، افزود: اختتامیه سیزدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی در پنج رشته نستعلیق، شکسته‌نستعلیق، نسخ، ثلث و خط تحریری در روز سوم مردادماه در سبزوار برگزار می شود.

شرکت‌کنندگان در جشنواره برای دریافت اطلاعات جزئی از اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی جشنواره خوشنویسی رضوی می‌توانند به سایت جشنواره به آدرس http://razavikelk.ir/ مراجعه کنند.

جشنواره خوشنویسی رضوی از جمله جشنوارهای سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که در شهرستان سبزوار برگزار می شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.